Recenzia: Forcapil Vlasy a Nechty - kapsuly

Vypadávanie vlasov je veľmi nepríjemná záležitosť, ktorá má zlý vplyv na psychiku každého človeka ..  ak aj vás tento problém postretol a neviete si s ním rady, čítajte ďalej a dozviete sa, čo v boji proti vypadávaniu vlasov pomohlo mne.



Minulý rok, približne začiatkom leta, som postrehla, že mi nadmerne začali vypadávať vlasy. Samozrejme som sa na smrť vystrašila a okamžite som začala "googliť", čo, prečo, ako .. výsledkom bolo bohužiaľ len množstvo strašidelných diagnóz a kúpeľňa plná "extra-super-účinných" a samozrejme drahých šampónov.

Používala som známy vlasový aktivátor, ospevovaný chininový šampón a množstvo iných, bežne dostupných značiek pre rast vlasov a proti ich vypadávaniu. No všetko bolo márne. Preto som sa rozhodla tento problém riešiť oveľa intenzívnejšie, vlasy som si ostrihala a kúpila som si tieto tabletky.

Keď som sa pred rokom ostrihala
Výber správneho riešenia
Tabletky Forcapil mi poradila slečna v lekárni. A som jej za to dodnes vďačná. Naozaj! Keď sa totiž raz dostanete do lekárne s problémom vypadávania vlasov, len budete otvárať oči, koľko všelijakých produktov tam nájdete. A tie ceny! Naozaj nie je jednoduché si vybrať a preto dúfam, že vám táto recenzia a moja skúsenosť aspoň trošku pomôže.

Vplyv na vlasy - výsledky
Ja som si hneď kúpila 180 tabletové balenie, ktoré pri braní 2 tabletiek denne, vystačí na 3-mesačnú kúru. Menšie balenie by som ani neodporúčala. Ak chcete naozaj viditeľné výsledky, tri mesiace sú podľa mňa tak akurát. I keď tie moje sa objavili už po 1. mesiaci používania. Vlasy mi pomaly prestali vypadávať a čo ma prekvapilo najviac , začali mi rásť nové. Lepší pocit ako keď uvidíte okolo čela svoje nové malé "baby" vlásky si ani neviete predstaviť! A takto mi vlasy rástli a rástú až doteraz. No po roku som sa rozhodla terapiu obnoviť a tabletky som začala brať znova, viac-menej preventívne. Počas používania tabliet som vyskúšala aj Forcapil šampón, ktorého účinky som nezaznamenala, takže ho veľmi odporúčať nemôžem, ale ak chcete príjemne voňavý bylinkový šampón tak za skúšku nič nedáte.



Vplyv na nechty - výsledky
Tieto tabletky sú určené aj na spevnenie a zlepšenie kvality nechtov, čo som však ja osobne nepostrehla. Nechty mám stále jemné a štiepiace sa. Takže v tomto smere mi tabletky nepomohli. 

Cena
Keď som si tablety ešte pred rokom kupovala, stáli niečo okolo 31 €. Teraz sú dostupné v rôznych akciových cenách a balíčkoch, takže si určite vyberiete. A napriek tomu, že cená nie je najnižšia, ak si spočítate všelijaké vitamíny a šampóny, ktoré ste vyskúšali .. v konečnom dôsledku až také drahé nie sú.


Pre mňa boli tieto tabletky poslednou záchranou a naozaj som vďaka nim bola konečne spokojná. Za mňa im dávam 5/5 bodov.

Viac info
Zloženie tabletiek - resp. vitamínového doplnku nájdete na oficiálnych stránkach výrobku .

a dnes moje vlásky vyzerajú takto :) ♥

Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

Aké sú vaše skúsenosti s podobnými tabletkami a šampónmi. Máte tiež svoj "svätý grál". ktorý by ste mohli odporučiť?

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.