Recenzia: Kozmetika Ziaja - nákupy a recenzie :)

Značka Ziaja v kozmetickom svete nie je žiadnou novinkou a v momente, keď som uvidela ich novú predajňu v Košickom Auparku, tak už naozaj nebolo nad čím premýšľať.



Ešte pred tým ako sa vrhnem na recenzie produktov, ktoré som si nakúpila, musím pochváliť veľmi ochotný personál v obchode a prehľadné usporiadanie produktov podľa jednotlivých druhov. Celkovo veľmi príjemná atmosféra a zaujímavé akcie, ktoré sa každý mesiac obmieňajú. A nie, nie je to spolupráca a reklama, len dobrý pocit, z príjemného obchodíku.

Gélový píling mikro-exfoliačný
(200 ml - cca 4€)

Hneď začnem produktom, ktorý zatienil aj môj niekoľkoročný svätý grál - píling od Neutrogeny (recenziu nájdete TU). Je ním mikro-exfoliačný gélový píling z rady Olive Leaf - olivový list. Tento píling robí s mojou pleťou naozaj zázraky. Dokonale ju zjemňuje, vyhladzuje a osviežuje. Má príjemnú gélovú konzistenciu, ktorá v sebe ukrýva naozaj mini-pici čiastočky, ktoré pokožku zjemňujú naozaj perfektne, a pri tom bez akéhokoľvek podráždenia. Používam ho pravidelne každý deň a prvé pozitívne výsledky som zaznamenala už po týždni. Menej vyrážok (a to znateľne), jemnučká pleť, na ktorú je radosť nanášať si makeup..no jednoducho balada. Okrem toho ho stačí na celú pleť naniesť naozaj len málilinko, takže predpokladám, že mi toto 200ml-ové balenie vydrží dlho-predlho. Píling je určený aj na telo a ruky, ale ja si ho radšej šetrím, škoda by ho bola míňať na celé telo :P

Posilňujúci šampón proti vypadávaniu vlasov
(300 ml -  4,50€)
 
Tento šampón, z medicínskej rady MED, sa stal mojím obľúbencom a ako jeden z mála som ho používala pri každom jednom umývaní vlasov, čo sa bohužiaľ odzrkadlilo na tom, že je už po mesiaci používania úplne prázdny. Tento šampón som vyskúšala na základe odporúčania pani predavačky, ktorej som sa posťažovala, že mi akosi začali vypadávať vlasy. Tie sa mi naozaj dali do poriadku, ale je diskutabilné či to bude práve šampónom alebo výživovými doplnkami, ktoré som začala užívať. Napriek tomu som si tento šampón zamilovala. Má príjemnú gélovú konzistenciu, sviežu, mentolovú vôňu, mne pripomína tie čokoládky After Eight. Vlasy nezaťažuje, perfektne ich čistí a dokonca sa menej mastia. Ak máte dlhšie vlasy, tak by to s rozčesávaním mohol byť problém, ale možno k nemu majú aj nejaký kondicionér, to už neviem.

Kakaové maslo - krémové sprchové mydlo
Olivové gélové sprchové mydlo
(500 ml - 2,55€ - 2,70€)
Sprchové gély za svojimi kolegami taktiež nezaostávajú. Majú perfektné vône a krémovú alebo gélovú konzistenciu. Pokožka je po ich použití príjemná, naozaj sa ich oplatí vyskúšať a za tú cenu ani nie je o čom diskutovať. Veľmi chválim aj ich prírodné zloženie a objeme 500 ml ani nehovorím!:)

Krém na redukciu akné
(50 ml - 7,50€)
Ďalší produkt z medicínskej rady MED som dostala k nákupu ako darček spolu s olivovým sprchovým gélom. Jeho popis znie veľmi dobre a naozaj sa neviem dočkať, kedy ho vyskúšam, zatiaľ som však verná svojmu miláčikovi od Babarie (recenziu nájdete Babaria - trochu prírody v kréme), ktorý sa mi však čoskoro minie.

Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:






Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.