Laminácia obočia - moje skúsenosti

Článok o mojej skúsenosti s lamináciou obočia som mala v pláne písať tak po troch až šiestich týždňoch, keďže to je priemerná doba výdrže laminácie. Píšem ho po 6 dňoch od aplikácie .. To vám už asi niečo napovie, no poďme pekne od začiatku.

Laminácia obočia 


Laminácia je už dlhšiu dobu veľmi trendy metódou úpravy obočia. Používajú ju zahraničné celebrity, ale aj mnohé youtuberky, blogerky.. Mňa toto krásne, dohora vyčesané obočie lákalo už dlhšiu dobu. A tak, keď som cez instagram našla v Košiciach kozmetičku so super fotkami v profile, ihneď som sa objednala.

Stručne o metóde laminácie obočia 

 
Celá procedúra laminácie, čiže lifting obočia alebo kedysi nazývaná aj trvalá na obočie, trvala hodinu. Bola príjemná, bezbolestná. Ide pri nej o akési prirodzené nadvihnutie obočia a tým pádom aj jeho optické zahustenie. Prebieha v niekoľkých krokoch. Na obočie sa aplikujú produkty, vďaka ktorým chĺpky zmäknú, aby sa dali vyčesať, zafixujú sa a ošetria. To všetko sa deje postupne a zakaždým sa na obočie položí fólia, aby produkty pôsobili. Na záver je tu ešte farbenie obočia, ktoré môže, nemusí byť. Ja som si ku laminácii obočia zvolila aj farbenie. 

V deň č.4 bolo obočie asi najkrajšie, foto s bleskom 

Moje skúsenosti s lamináciou obočia 

Moje prvé pocity, keď som výsledok uvidela boli wow, super! No postupne ako som sa na seba pozerala dlhšie, pridali sa k tomu aj pohľady okolia, uvedomila som si, že toto asi nebude pre mňa.. 

V prvom rade dobrý dojem kazila veľmi tmavá farba obočia, ale to som si povedala, že tá po pár dňoch určite trochu vybledne. A tak aj bolo,80% farby zmizlo úplne. 

Laminácia obočia - deň 1. Foto na Instagram

Druhou, nie veľmi mojej tvári vhodnou bola hrúbka obočia. Hrubé, tmavé, dohora vyčesané obočie a lá Marfuša. Napriek tomu všetkému bolo moje obočie veľmi fotogenické a dokonalo instagramové. Dokonca s full-face makeupom vyzeralo veľmi dobre. No cieľom upraveného obočia je podľa mňa, mať ho pekné aj počas dní bez makeupu a hlavne bez potreby akýchkoľvek iných úprav, no tomu tak nebolo..

Strapatenie obočia 

Po 2 až 3 dňoch od procedúry som si  začala všímať, že mám obočie hocikedy počas dňa "strapaté". Dostala som k nemu aj kefku na pre česanie, ale to som nevedela, že si ho budem musieť prečesávať 15x denne. Ako plynuli ďalšie dni, farba úplne vybledla a obočie sa mi začalo dosť nepekne kučeraviť. Ale na dotyk na ňom ešte produkty z laminácie bolo cítiť a ešte sa to dalo pekne vyčesať. No napriek tomu to začínalo vyzerať dosť nepekne. Riedke, trochu do hora vyčesané obočie, bez farby, ktoré sa ešte k tomu krúti každým možným smerom..

No čo vám budem hovoriť. Táto hodinová procedúra ma stála krásnych 33 eur.. Po anglicky je na to veľmi pekný výraz " Money well spent" čiže "dobre utratené peniaze". Bohužiaľ veľmi ironicky povedané..


Deň č.4 foto bez blesku 


Tento článok ukončujem presne 10 dní od laminácie a moje obočie je už na 90% vo svojom pôvodnom stave, aj keď je stále trochu kučeravé a strapaté. Trochu na ňom ešte nejaký ten produkt laminácie stále dotykom cítiť.

Kvôli mojej zlej skúsenosti by som na lamináciu obočia určite nechcela zanevrieť a ani nihoko odhovárať. Predsa ide o procedúru, ktorú podstupujú tisíce žien a sú s ňou nadmieru spokojné. To, že to z akosi nefungovalo mne, neznamená hneď, že nesadne niekomu inému.

Porovnanie: Deň 1. vs. Deň 10.


Moje odporúčania:

Lamináciu obočia by som skôr odporúčala pre dievčatá, ktoré:

  • majú husté svoje prirodzené obočie a potrebujú ho len vyčesať a zafixovať
  • majú peknú svoju farbu obočia a nepotrebujú farbenie, pretože, keď farba po pár dňoch ustúpi, obočie ostáva vyčesané, ale nepôsobí už hustým dojmom, vyzerá to skôr smiešne
  • ktorým sa hodí širšie obočie, nakoľko pri laminácii sa vaše obočie a vyčese a hneď pôsobí širšie a mohutnejšie. Ak by sa veľmi pristrihlo, pri návrate do pôvodného "rovného" stavu by bolo zas príliš úzke.


Tak, takáto bola moja osobná skúsenosť s lamináciou obočia. Prišla som, skúsila som, nabudúce už nie, ďakujem. Veď samé posúďte na fotkách. 

Teraz by ma veľmi zaujímalo aké sú vaše skúsenosti s lamináciou obočia? Či len ja mám také "šťastie" s touto metódou?


Ďakujem vám veľmi pekne za prečítanie, poteší ma každé zdieľanie alebo komentár :) Viac fotiek nájdete na mojom Instagrame a Facebook. 
 
EMAIL: TheDaniellablog@gmail.com
NEW: môj profil o varení : @varimrazdva

#LAMINACIA #LAMINACIAOBOCIA #BROWLAMINATION #OBOCIE #UPRAVAOBOCIA #BLOGERKYCZSKZ #MOMLIFE #THEDANIELLABLOG 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.