Recenzia: BALEA Denný BB krém 5v1 s OF 15

BB krémy používam už niekoľko rokov. Vždy si ich dávam počas bežných dní, kedy chcem na pleti niečo mať, ale zároveň to nemusí  byť hneď full coverage makeup. Dlhé roky som bola verná BB-čku od Garnier (Recenzia TU), no v poslednej dobe som počula chvály na tento kúsok privátnej značky dm drogérie. Prešiel mojím testom alebo nie? Čítajte recenziu ďalej. 


BALEA Denný BB krém 5v1 s OF 15 – stredný (50 ml) – 3,25€

Balea denný hydratačný BB krém s OF 15 - dm drogérie 

Popis produktu 

Ide o denný hydratačný BB krém s ochranným faktorom 15. Má príjemnú krémovú konzistenciu a pri nanášaní rukami,pôsobí prirodzene. Pri aplikácii štetcom už naberá charakter makeupu, kedy má celkom pekné krytie a dá sa aj trochu navrstviť. Vo všeobecnosti by som však povedala, že má slabé až stredné krytie. Pleti dodáva žiarivý nádych a takú tú šťavnatú sviežosť. Ja pri svojej mastnej/zmiešanej pleti všetky produkty púdrujem a vtedy tá sviežosť ide trochu do úzadia. 

 

Nanášanie a vrstvenie štetcom 


Najslabším miestom väčšiny BB krémov je podľa mňa určite farebnosť odtieňov. Buď je ich veľmi málo alebo pôsobia na pleti oranžovo. A tento BB krém bohužiaľ nie je výnimkou. Pri nanášaní rukami, kedy sa produkt rovnomerne zapracuje len veľmi  ťažko, zanecháva na pleti oranžové mapy. A to ja naozaj nemám rada. K tomu sa po pár hodinách pridá aj oxidácia, začne účinkovať hydratačný efekt a sme presne tam, kde byť nechceme - mastná oranžáda.. a pritom by stačilo len vylepšiť farebnosť a bol by to môj nový obľúbenec za bezkonkurenčnú cenu. 


Pozitíva:

  • Príjemná cena
  • Objem balenia 50ml
  • Hydratačný efekt
  • Krémová konzistencia
  • Jemné až stredné krytie
  • Pri nanášaní štetcom sa dá pekne navrstviť
  • Opticky vyhladzuje póry
  • Pleti dodáva šťavnatý vzhľad 
  • Pri dobrom zapúdrovaní pôsobí ako stredne krycí makeup

 

Negatíva:

  • Oranžový tón
  • Len 2 odtiene: svetlý a stredný 
  • Oxidácia
  • Nie je vhodný na mastnú pleť
  • Po čase sa okolo nosa dostáva do záhybov 
  • Pri nanášaní rukami zanecháva na pleti oranžové mapy

 


Tento BB krém, má niekoľko príjemných pozitív, ale ten oranžový podtón mu odpustiť nemôžem. Komu by však mohol byť vhodný je určite suchá pleť, kedy jej dodá sviežosť, hydratáciu a možno v inom, napríklad  svetlom odtieni aj správnu farbu.




Aké sú vaše skúsenosti s BB-čkami, ktorý je ten naj? 


PS: všetky fotografie sú bez retuše, filtrov a úprav, fotené na dennom svetle. 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.