Top 3 najlepšie čistiace prostriedky do domácnosti

 Písať na kozmetickom blogu o čistiacich prostriedkoch do domácnosti ? To môže jedine žena po 30ke alebo mama, v mojom prípade s dvoma malými deťmi. Ale ako by nám Majk Spirit zaspieval "čo vlastne mám, keď nemám svoj laajfstaajl" :)

 

Čistiace protriedky Method
 

Nie som žiadna eco-bio-raw-racio-vegan-non-toxic-natural super žena, ale v momente, keď som pochopila, že naše deti trávia 70% svojho času doma váľaním sa po podlahe, jedením z nej, že oblizujú okná, dvere, stoly, kľučky :O..musela som všetky naše "klasické", veľmi agresívne ( i keď účinné ) čistiace prostriedky vymeniť za niečo baby-friendly.

 

Začala som veľmi zhurta. Objednala som si všetky možné eco prostriedky ako sódu, ocot, kyselinu citrónovú, peroxid, rôzne olejčeky a  začala som si doma miešať prípravky na všetko, čo vám len napadne..ono super to je, ale pre mňa osobne tento systém nie je dlhodobo udržateľný.. Všetko sa to rýchlo míňa, nie je to až tak účinné ako by som chcela, zaberá to miesto, čas ..


A tak som hľadala ďalej. Vyskúšala som množstvo prípravkov, ale žiaden nefungoval podľa mojich predstáv. Keď som už hádzala flintu do žita, zbadala som na dm eshope značku Method. Najprv som si objednala len univerzálny čistič.. a ním to všetko začalo.

 
Method multi surface cleaner

Univerzálny čistiaci prostriedok - Pink grapefruit "ružový grep" (828ml - 4,65€)

Úžasná vecička na všetky povrchy. U nás najmä na kuchynskú dosku a jedálenský stôl, ktorý je špinavý po každom jedle našich drahých detí, čo je asi miliónkrát denne. Perfektne odstraňuje mastnotu aj zaschnuté, no všetko ..vôňa grepfruitu je mega úžasná, ale chystám sa aj na francúzsku levanduľu (french lavander), tá musí byť top.

 

Method multi surface concentrate
 

Univerzálny čistiaci koncentrát - Dreamy  (240 ml - 6,95€)

Vysoko koncentrovaný prostriedok, ktorý náplní tri 828ml fľaše, ktoré vám ostanú, keď miniete čistič spomínaný vyššie. Super mini balenie, ktoré nebude nikde zavadziať, s praktickým vrchnáčikom, ktorý zároveň poslúži ako odmerka.

 

Method all floor cleaner

Čistiaci prostriedok na podlahy - Lemon a ginger "vôňa citrón a zázvor " (739ml - 3,85€)

Toto je úplný game-changer. Žiadne rozrábanie prostriedku vo vode. Buď ho nastriekate rovno na podlahu (squirt+mop) alebo si ho prelejete do nádobky na mop s rozprašovačom a rovno umývate. Opäť raz jednoduché použitie, účinné a ako bonus s nádhernou vôňou.

 

Method bathroom surface cleaner

Čistiaci prostriedok do kúpeľne - Eucalyptus a Mint "vôňa eukalyptus a mäta " - (828ml - 30 ,65€)

Opäť raz úplne jednoduché použitie. Nastriekať na vaňu, batérie, umývadlo, zrkadlo, obkladačky a zotrieť. Dokonalé krásne čisté umývadlo, vaňa, jednoducho čistá kúpeľňa v priebehu niekoľkých minút, bez použitia agresívnych a smradľavých chemikálií, pri ktorých použití vám treba rukavice a respirátor. Pri týchto produktoch také niečo nehrozí.

 

Viem, že tieto produkty tu ospevujem až tak, že to znie neuveriteľne, ale za mňa sa stala táto značka mojím svätým grálom. Tak si poďme zhrnúť, čo na nej tak zbožňujem:

  • Výrobky sú 100% biologicky odbúrateľné, aj fľaše a vrchnáky
  • Nie sú testované na zvieratách 
  • Všetko 100% recyklovateľné
  • Majú rôzne náhradné náplne 
  • Množstvo skvelých vôní 
  • Nádherný dizajn
  • Na báze prírodných a minerálnych surovín 
  • Prijateľné ceny
 
Moje nadšenie sa nedá skrývať, už sa chystám an na ich ďalšie produkty, ako prostriedok na umývanie riadu, prostriedok na sprchy, ktorý len nastriekate a necháte pôsobiť, bez následného umývania, ten bude mega! Ale aj tekuté mydlo, aviváž ..no čo vám budem hovoriť, je to láska.
 
Odkazy na konkrétne produkty nepridávam naschvál, pretože ja som ich objednávala v DM-ku, kedže odtiaľ objednávam najčastejšie. Ale tieto produkty nájdete aj na íných stránkach a v rôznych, veľmi dobrých cenách, oplatí sa pogoogliť :)

Ak máte aj vy svojich Method obľúbencov, určite mi dajte tip dolu do komentárov prípadne na instagram. Ale veľmi ma zaujímajú aj vaše skúsenosti s inými eco čistiacimi prostriedkami, nech si otvorím obzory.


Ďakujem vám veľmi pekne za prečítanie, poteší ma každé zdieľanie alebo komentár :) Viac fotiek nájdete na mojom Instagrame a Facebooku. 
 
EMAIL: TheDaniellablog@gmail.com
Môj profil o varení : @varimrazdva


#METHOD #CLEANING #DOMACNOST #PRODUKTYDODOMACNOSTI #PORIADOK #CISTOTA





Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.