Biele zuby už o 2 týždne?

Možností na bielenie zubov je naozaj veľa, stačí si len vybrať pre seba ten najvhodnejší spôsob. Ja som v minulosti vyskúšala rôzne bieliace pasty, gély, aj pásiky na bielenie. To už však bolo naozaj veľmi, veľmi dávno. No a po litroch kávy, ktoré pri dvoch malých deťoch denne vypijem (o kilách čokolády ani nehovorím), moje zuby už bohužiaľ snehobiele nie sú. A tak som sa konečne odhodlala vyskúšať profesionálnu sadu na domáce bielenie zubov.

A ako to dopadlo?

White Pearl - set na bielenie zubov
 

White Pearl - set na bielenie zubov (80 ml - 33,90 €)

Set na bielenie zubov od White Pearl, ktorý som si vybrala ma zaujal najmä tým, že umožňuje profesionálne bielenie zubov doma, keďže času naozaj nemám na zvyš. Obshauje 4 aplikátory (2 na spodné a 2 na vrchné zuby), vďaka ktorým si môžeme zuby bieliť obaja s manželom a okrem bielenia navyše posilňuje aj zubnú sklovinu.

Profesionálne bielenie zubov


Bielenie zubov - moje skúsenosti a použitie

Tento článok píšem akurát počas posledného bielenia zubov. Kúsky plastu v ústach, v spojení so zubným gélom, ktorého chuť nie je najhoršia, ale taká jahodová, tak tá by bola určite lepšia. Nebudem vám klamať, nie je to nič príjemné. No hneď na začiatku recenzie vám prezradím, že celý tento proces určite stojí za to!
 
Pri začiatku bielenia bolo pre mňa osobne najmenej príjemnou časťou vytvarovanie aplikátorov. Aplikátor treba pred prvým použitím vložiť na pár sekúnd do vriacej vody kým zmäkne, vybrať ho, počkať chvíľu kým sa ochladí (POZOR na ruky aj ústa, aby ste sa nepopálili!). Umiestnite aplikátory na zuby a pomocou prstov, a jazyka ich poriadne popritláčať, aby sa vytvoril precízny odtlačok zubov. Odporúčam robiť odtlačky spodných a vrchných zubov samostatne, nie naraz. Úchytky na aplikátoroch si pred používaním určite odstrihnite. Napriek mojej veľkej snahe sa mi odtlačky predných zubov detailne nepodarili, ale myslím, že na výsledné bielenie to vplyv nemalo. 

Aplikátory na bielenie

Bieliaci zubný gél s PAP formulou

 
Po tomto procese, ktorý sa robí iba raz, pred začiatkom bielenia, ide všetko už veľmi jednoducho a rýchlo. Do vytvarovaného aplikátora nanesiete bieliaci gél v jemnej vrstve. Netreba ho dávať veľa, aby sa pri používaní z aplikátora zbytočne nevytláčal na ďasná a do úst, čo nie je veľmi príjemné. Aplikátory vložíte do úst, samozrejme na umyté zuby a počkáte 30 minút. Opakujete každý deň, 2 až 3 týždne a máte krásne biele zuby minimálne na 2 roky (aspoň takto to sľubuje výrobca).

Výsledok testovania

Pre mňa osobne je tento spôsob bielenia trošku zložitejší ako napr. použitie bieliacich pásikov, ale za to je oveľa efektívnejší. Toto mi asi ani nebudete veriť, ale ja som rozdiel v sfarbení zubov videla naozaj už po prvom použití. A deň za dňom to bolo stále lepšie a lepšie. Bieliť sa odporúča 2 až 3 týždne, no mne osobne úplne stačilo 10 dní a s výsledkom som nadmieru spokojná. Bielila som poctivo každý večer, kedže počas dňa na to nemám čas, ale večer sú zuby aj menej citlivé ako napríklad ráno, takže je to win-win. Nemala som s bieliacim gélom žiadne problémy, žiadnu citlivosť zubov, ani ďasien.

Bielenie zubov - výsledky PRED a PO


Pozitíva:
  • Veľké balenie - 80 ml bieliaceho gélu a 4 aplikátory
  • Jednoduché použitie 
  • Bielenie aj medzizubných priestorov
  • Posilňuje zubnú sklovinu 
  • Prispieva k prevencii zubného kazu a paradentózy
  • S týmto jedným balením si zuby vybielia podľa môjho názoru pokojne aj dvaja
  • Cena

Negatíva:
  • Vytváranie zubných odtlačkov ( pre mňa to bolo trochu zložité a trochu nepríjemné)
  • Nie najpríjemnejšia chuť gélu, ak ho použijete veľa a dostane sa vám na jazyk
  • Slinenie počas bielenia
  • Nie je to také pohodlné ako napr. bieliace pásiky,ale efekt je o to viac viditeľný 

Počas týchto 10 dní som bielenie podporila aj bieliacou pastou totožnej značky White Pearl Nano Care (100ml - 4,96), ktorú som si úplne zamilovala. Má skvelú sladkú chuť a žiadne štipľavé dozvuky, ktoré neznášam. Zuby zanecháva hladké naozaj počas celého dňa, absolútne sa na nich nezachytáva žiaden povlak z jedla a pitia (hádam viete, čo tým myslím). Všeobecne bieliacim pastám veľmi neverím, ale táto obsahuje koloidné striebro a ešte je aj za super cenu, čo je celkom dobrý kompromis.
 
White Pearl Nano Care bieliaca zubná pasta

 
Vytvárať reccenziu produktov na bielenie zubov nie je veľmi jednoduché. Naše zuby sú rôzne sfarbené, rôzne citlivé, každý reagujeme na bieliace produkty inak. No napriek tomu verím, že vám táto recenzia pomohla pri rozhodovaní sa a pri spôsobe použitia samotnej bieliacej sady. Ak sa pre tento bieliaci gél rozhodnete, verím, že budete s výsledným efektom spokojní minimálne tak ako som ja.
 
 Dnešná recenzia bola celkom obsiahla, tak ak ste sa dostali až tu ku koncu, ďakujem vám veľmi pekne za prečítanie, poteší ma aj vaše zdieľanie alebo komentár :) Viac fotiek a unboxing bieliacej sady nájdete na mojom Instagrame a Facebooku
 
 
#bieleniezubov #barter #nazubyeu #whitepearl #profesionalnebieleniezubov #recenzia #blogerka

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.