Nalepovacie nechty - recenzia

Pred pár dňami som sa vás na mojom instagrame aj na facebooku pýtala či by ste chceli recenziu na nalepovacie nechty. Mnohé z vás sa mi ozvali,že sú veľmi zvedavé, a tak som moje skúsenosti začala dokumentovať. No poviem vám hneď na začiatku, moje dokumentovanie trvalo presne 2 dni..lebo len toľko tieto konkrétne nechty vydržali. Ale poďme pekne od začiatku.

Trend it up - nalepovacie nechty 


Nalepovacie nechty 

S-he nechty francúzska manikúra bez lepidla - 3,95€ (20 ks)

Trend it up - nalepovacie nechty s lepidlom - 3,95€ (24ks)

Nalepovacie nechty ma lákali už veľmi dávno. Ich aplikácia vyzerá veľmi jednoducho, sú cenovo dostupné a dajú sa bežne kúpiť v drogérii. Keďže som robila svoj klasický online nákup v Dmke, tak som tam prihodila jedny S-HE nechty francúzska manikúra. Na moje prekvapenie prišli iba nechty, bez lepidla, ktoré nebolo súčasťou balenia, s čím som nerátala. Tak som skočila priamo do predajne a mali tam iné nalepovacie nechty, značky Trend It Up s veľmi pekným mandľovým tvarom, no najmä toto balenie už obsahovalo aj lepidlo.

S-HE nalepovacie nechty 

A tak som sa jeden pekný večer rozhodla ich vyskúšať. S mandľovými nechtami som mala veľmi veľký problém, tie tipy alebo ako to nazvať, nechty, mi jednoducho na tvar mojich nechtov vôbec nesedeli. Nevedela som si spomedzi nich nájsť ani len 5 nie to ešte 10 vhodne sediacich nechtov. Tak som prešla na druhé balenie, kde boli nechty s francúzskou manikúrou. Tam som horko ťažko tých 10 vhodných nechtov našla.


Druhou zaujímavou časťou bolo nalepovanie,  ktoré sa mi začalo dariť až tak po prvých piatich nechtoch. Lepidlo som mala všade. Bolo to dosť nepríjemné, mala som skôr pocit,že používam sekundové lepidlo a nie lepidlo na nechty. Ale jasné „practice makes perfect“ a verím, že nabudúce by to už bolo lepšie ..



Lenže u mňa sa žiadne nabudúce konať asi nebude. Nechty vyzerali z diaľky ako tak dobre, zblízka to bola jedna katastrofa. Vyzerali veľmi neprirodzene, umelo, na niektorých presvitalo to škaredo nanesené lepidlo s bublinkami. Počas prvých pár hodín držali pekne, dokonca som sa bála, že si ich nebudem vedieť dať dole...ale na druhý deň som ich začala strácať jedna radosť. A čo je najhoršie, že neviem ani kedy, ani kde som ich postrácala. Jednoducho mi z nechtov zmizli.

Výsledok po 2 dňoch od nalepnia

Napriek tejto nie veľmi pozitívnej recenzii nalepovacie nechty zatracovať nechcem. Možno iná značka nechtov a lepší spôsob nalepenia by mi naozaj zaručili dlhšiu výdrž. Prípadne, ak potrebujete pekné nechty len na pár hodín, možno na nejaké fotenie, kde ich nebude vidno zblízka, tak by sa to dalo.. Tentokrát sa mi však potvrdilo za málo peňazí, málo muziky.



Aké sú vaše skúsenosti s nalepovacími nechtami? Máte overenú značku, ktorú by som mala skúsiť?

Ďakujem vám veľmi pekne za prečítanie, poteší ma každé zdieľanie alebo komentár :) Viac fotiek a videí nájdete na mojom Instagrame a Facebooku. 
 
INSTAGRAM: @TheDaniellaBlog
FACEBOOK: #TheDaniellablog
EMAIL: TheDaniellablog@gmail.com
Môj profil o varení : @varimrazdva


 #recenzia #nechty #nalepovacienechty #dmdrogerie #s-he #trenditup #artificialnails #thedaniellablog #blog #dekorativnakozmetika #nails #manikura 

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.