Recenzia Makeupu Healthy Mix od Bourjois

Môj prvý dojem z Makeupu Healthy Mix od Bourjois bol dokonalý. Nádherne rozjasnená, prirodzene vyzerajúca pleť a úžasný odtieň, ktorý je ako moja druhá koža. Bola by to láska na večné veky, aale ..detailným testovaním som prišla na niektoré jeho chybičky krásy. To, ako to nakoniec s týmto ikonickým makeupom dopadlo sa dočítate ďalej .
 


Môj typ pleti

Ešte predtým ako sa dostanem k mojej skúsenosti vám priblížim typ mojej pleti, aby ste si vedeli urobiť pri tejto recenzii ucelený dojem. Moja pleť je zmiešaná. V T-zóne mastná, na zvyšku pleti suchá, s občasným sklonom k akné. No najmä ma trápia rozšírené póry a čierne bodky. A s tým si veru poradí maloktorý makeup.

 

 

 Healthy Mix tekutý Makeup od Bourjois (30 ml - 10€ až 16€)

Healthy Mix je hydratačný, rozjasňujúci makeup, s vegan zložením. Obsahuje komplex vitamínov pre krásnu a zdravú pleť. Sľubuje až 16-hodinovú výdrž a 24-hodinovú hydratáciu. Popis je veľmi pekný, poďme sa naňho pozrieť v praxi.

 

Prvým pozitívom je široká paleta 10-15 odtieňov, ktoré sú dokonca rozdelené podľa podtónu pleti na teplý (označenie W), studený (označenie C) a neutrálny (N). Ja som si viac-menej naslepo vybrala v drogérii Teta odtieň 52W Vanilla a musím uznať, že je to ten najlepší odtieň makeupu, aký som kedy mala. Je nádherný, nemá žiaden oranžový ani ružový podtón, naozaj ako moja druhá koža. 

 

 

Moje skúsenosti

Makeup má veľmi príjemné nanášanie, slabé až stredné krytie, ktoré nezakryje ani pehy, ani silné začervenania, no práve vďaka tomu pôsobí pleť veľmi prirodzene. Vyskúšala som aj niekoľko spôsobov jeho nanášania ( video nájdete TU ). Prstami, štetcom a hubkou. Za mňa osobne prinieslo nanášanie hubkou najlepší a najviac prirodzený výsledok (Hubka musí byť pred použitím samozrejme poriadne navlhčená a následne vyžmýkaná)

 

Dlhodobým používaním som však odsledovala niekoľko problémov.  Makeup sa mi okolo nosa veľmi nepekne usádzal a zvýrazňoval suché miesta na nose aj na brade. Taktiež sa mi počas dňa z pleti vytrácal, najmä v T-zóne a aj napriek zapúdrovaniu mi vydržal bez pohybu len slabé. 4 hodinky. Bolo to s ním ako na hojdačke raz hore, raz dole. Tak si to poďme všetko zhrnúť.

 



Pozitíva:

  • Veľmi pekný výber odtieňov
  • Príjemná vôňa
  • Prirodzený vzhľad
  • Rozjasnená pleť
  • Stredné krytie, vhodné na každodenné nosenie.
  • Dá sa trochu navrstviť, ale začervenania a akné neprekryje, na to treba použiť korektor.
  • Nanášanie hubkou a dokonca aj prstami bolo veľmi príjemné
  • Veganské zloženie
  • Sklenená fľaštička s pumpičkou
  • Veľmi pekný dizajn obalu
  • V zľave veľmi prijemná cena

 

Negatíva:

  • Zachádzanie do záhybov okolo nosa
  • Zvýraznenie suchých, šupinatých miest
  • Nutnosť použiť púder na zafixovanie, no napriek púdru sa mi počas dňa vytratil najmä z T-zóny
  • Nie je oteru odolný
  • Rozšírené póry nezakryje, rozjasnený vzhľad ich môže dokonca trochu zvýrazniť
  • Občas som mala pocit ťažšej pleti, nakoľko je hydratačný a pri väčšom množstve produktu pôsobí hutnejšie. Naozaj je lepšie použiť ho menej.
  • Vyššia cena, ak momentálne nie je v zľave

 



Môj celkový dojem z tohto makeupu je dosť nerozhodný. Na jednej strane dodáva pleti nádherný, rozjasnený vzhľad, čo je perfektné na každodenné nosenie. Vyzerá veľmi prirodzene a na dennom svetle je vďaka skvelému odtieňu ako mojá druhá koža. Bohužiaľ má aj svoje nedostatky, a tým je najmä jeho výdrž a zlievanie sa v záhyboch okolo nosa, brady, pier. Napriek tomu ma veľmi bavil a určite ho celý dopoužívam.  

 

Kúpim si ho však znovu? To skôr nie. Na moju pleť nie je 100% vhodný. Ale verím tomu, že ak máte suchú, citlivú pleť, bez nedokonalostí, bude pre vás perfektnou voľbou na každý deň. 

 

Ja týmto makeupom od Bourjois určite nekončím a už teraz sa chystám na ich ďaľší slávny produkt Always Fabulous, ktorý by mal byť na moju pleť oveľa vhodnejší.





Moje 3 spôsoby nanášania tohto makeupu vo forme videa nájdete na mojom instagrame:

Moje ostatné recenzie na rzne druhy Makeupov nájdete tu:


 


Ďakujem vám veľmi pekne za prečítanie, poteší ma každé zdieľanie alebo komentár :) Viac fotiek a videí nájdete na mojom Instagrame a Facebooku. 
 
EMAIL: TheDaniellablog@gmail.com
Môj profil o varení : @varimrazdva


 #recenzia #makeup #healthymix #bourjois #blogerka #tetadrogeria #healthymixfoundation #thedaniellablog #blog #dekorativnakozmetika #tekutymakeup


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.