Persil - ekologické tablety na pranie

Keď sa mi začiatkom roka naskytla možnosť otestovať novinku vo svete prania, ekologické pracie tablety od značky Persil, bola som veľmi nadšená.




Obsahujú o 97% menej plastu, počas jedného pracieho cyklu spotrebujú o 70% menej emisií. Majú úžasné minimalistické, ekologické balenie, ktoré obsahuje 12 pracích tabliet a zmestí sa aj do najmenšej kúpeľničky.  Zároveň majú nádhernú vôňu a sľubujú praciu silu Persilu.


To všetko sú veľké pozitíva, no moje nadšenie sa počas pravidelného používania-prania zmenšovalo. Lebo čo potrebuje človek od pracieho prostriedku najviac? Krásne, čisté, voňavé prádlo. A to sa mi bohužiaľ veľakrát nesplnilo.


Vôňa bola krásna aj po vypratí, i keď veľmi jemná, pre niekoho možno slabá, pre mňa akurát - nevtieravá. No kameňom úrazu je rozpustnosť tabliet. Pri praní veľkých kusov bielizne, ako sú deky a posteľná bielizeň sa mi tablety nerozpustili úplne a na bielizni ostali lepkavé zaschnuté fľaky. Ale v poriadku, to sa mi pri veľkých kusoch prádla deje občas aj s pracími kapsulami, ktoré používam bežne, mimochodom tiež od Persil-u. No neroztopená pracia tableta sa konala aj počas prania bežného prádla, ktoré som dokonca musa dať vyprať ešte raz.. A to už veľmi ekologické nie je.


Ešte tip: pracie tablety vkadajte do bubna práčky vždy ako orve, ešte pred tým ako doň vložíte prádlo. 




Za mňa osobne, sú ekologické pracie tablety skvelým nápadom, naozaj verím, že aj toto je cesta ku zdravšej planéte a ekologickému životnému štýlu, ale konkrétne pri týchto #ecopowerbars je na čom ešte zapracovať.


Poznáte tieto tablety aj vy? Alebo ppoužívate iné ekologické/neekologické pracie prostriedky?


INSTAGRAM:@TheDaniellaBlog


#ziekologicky #thedaniellablog #ochranplanetu #setrnikprirode #eko #ekologickysetrnadrogerie #jednodušeeco #spoluprace #trndprojekt


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.