Recepty: Zdravé raňajky

Tentokrát som sa rozhodla pripraviť  ( napr. na nedeľu ) niečo zdravé, ľahké, jednoduché, rýchle a raňajkové. Zbožňujem šaláty na akýkoľvek spôsob,
s vajíčkom, s kuracím mäskom, s lososom.. Jednoducho, šaláty sú zdravé, krásne vyzerajú a ešte lepšie chutia :)


Šalát so slaninkou a volským okom v paprike 

 


Ingrediencie na šalát:
  • rukola
  • šalát - akýkoľvek
  • redkvičky
  • cherry paradajky - holandské sú moje obľúbené
  • paprika
  • upražená slaninka
Ingrediencie na zálievku:
  • extra panenský olivový olej
  • balsamico ocot - krém
  • trošku citrónovej šťavy
  • soľ
 Volské oko v paprike. Tý mto štýlom servírovania volského oka som sa inšpirovala na internete už dávnejšie, no až teraz som sa rozhodla to vyskúšať. Jednoducho na panvicu dáte krúžok papriky a vlejete doňho vajíčko ( čím väčší krúžok papriky  tým lepšie - ja som mala malý a vajíčko mi vytieklo, ale počas pečenia sa nakoniec aj tak pekne stiahlo ). A pečiete ako bežné volské oko. Nakoniec samozrejme nezabudnite osoliť, okoreniť, ja používam červenú papriku, ale iba trošku. 

K šalátiku odporúčam celozrnné pečivo ( ale ani dobrým bielym rožkom nepohrdnem ) alebo diétnejšiu verziu - knäckerbrot.

Prajem krásnu nedeľu a dobrú chuť :)

Dawnie

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.