Recepty: Trasená torta s jahodami

Ahojte :) Konečne po dlhom čase, áno týždeň je pre mňa  až dlhý čas, mám chvíľku na napísanie ďalšieho príspevku. Nemám žiadnu blogerskú krízu, práve naopak, hlavou mi behá milión nápadov na články, recenzie, recepty ... len, keď niekomu začínajú letné prázdniny, tak inému začínajú brigády, a ten iný som momentálne ja :)

Dnešný článok si však chcem vychutnať naplno a venovať ho mojej mamke, ktorá ma zajtra 14.7 narodeniny:) 

Všetko najkrajšie mamka ! ♥ :*

Dnes sme mali takú menšiu oslavu so známymi, spískanú tak trošku narýchlo, a preto som sa rozhodla pripraviť tú najrýchlejšiu, najjednoduchšiu a stále jednu z najchutnejších tortičiek, aké poznám. 



Trasená torta s jahodami :)

Na tento úplne jednoduchý recept potrebujeme:
  • 2 x 250 ml šľahačkovej smotany ( 33% )
  • 2 x 410 g (160g) jahodového kompótu ( príp. mandarínkového,..)
  • 2 x CrémeOle Puding vanilkový ( príp. kokosový,..)
  • čokoládový korpus ( trojvrstvový ) 

V miske, ktorú viete poriadne uzatvoriť, zmiešame na polovičky prekrojené jahody aj so šťavou, vychladené šľahačkové smotany a pudingy. Misku zavrieme a trasieme a trasieme až kým necítime, že nám zmes už stuhla. Ja som to počítala a triasla som asi 40 sekúnd, takže len tak orientačne :) Túto krémovú zmes postupne pridávame na korpusy





Nezvyknem používať kupované korpusy, ale dnes to bola kvôli nedostatku času nutnosť..napriek tomu, že bol chutný odporúčam urobiť si vlastnú piškótu, prípadne iné Vaše obľúbené cesto. 

Sľubujem , že najbližšie pridám aj môj extra rýchly recept na domácu piškótu, takže ak si nebudete vedieť rady, nájdete ho na mojom blogu :)

A tu je výsledok môjho dnešného 10 minútového " pečenia " :) Happy - nke chutilo tiež.


 






Dobrú chuť a krásny víkend praje Dawnie :)

Všetky práva vyhradené autorkou.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.