Recenzia: Tekuté antibakteriálne mydlo Clean & Protect - Radox

Tento týždeň bol veľmi hektický, ale tak to väčšinou býva, keď má človek stále čo robiť a nemá čas nudiť sa :) A potom to vyzerá takto: ...


... beháme z autobusu na autobus, do auta, na obed, na kávičku, po ceste stretneme pár známych, sme celý deň ulietaní .. potrebujeme si upraviť makeup - rukami, pošúchame si oči - rukami, poškrabeme sa na nose - rukami .. a tak si na pleť prenášame všetky baktérie, s ktorými sme sa počas dňa stretli.

Dnešnú recenziu venujem produktu, ktorý používame denne aj niekoľkokrát, a bez ktorého si naše životy už ani neviem predstaviť a možno si to ani neuvedomujeme.  Tým produktom je MYDLO.



Možno ste si práve povedali, že " robí recenziu o mydle ?:O " ..áno o mydle,no nie obyčajnom, ale o antibakteriálnom tekutom mydle s Tea Tree Oil a výťažkami z tyminánu od spoločnosti Radox.

Áno všetci vieme, že ruky si treba umývať pravidelne apod... a tak sa skôr zameriam na kozmetickú časť využitia tekutého mydla.

Ja si makeup nanášam na tvár rukami ( štetcom výnimočne ) a priznám sa, že kedysi som to robila aj počas dňa a naozaj som si predtým ruky veľakrát ani neumyla. Možno je to maličkosť, ale pri predstave koľko baktérií som si tak na pleť naniesla ma až striasa. A taktiež po nanesení makeupu, nie je nič horšie ako si týmito rukami chytiť napr. biele tričko. Mydlo je v týchto prípadoch dokonca nevyhnutnosťou.


Antibakteriálne mydlo Clean & Protect Antibacterial od spoločnosti Radox podľa popisu 
  • pomáha odstraňovať nečistotu a nadbytočnú mastnotu bež nežiaduceho vysušovania. 
  • Olej čajovníka a tymián účinne ničia baktérie. 
  • Ideálny pomocník nie len do kuchyne, ale aj do kúpeľne.

Popis výrobku je pravdivý čo sa týka odstránenia nečistoty a mastnoty. Naozaj kvalitne odstraňuje z mojich rúk makeup, dokonca aj rúž a takto je to i pri iných nečistotách, taktiež veľmi dobre odmasťuje a odporúčam ho použiť v kuchyni pri varení, keď máte mastné ruky.

Inak je to už s tým vysušovaním. Ja mám ruky stále vysušené a ak chcem, aby na tom boli inak, musím ich krémovať niekoľkokrát denne. Mydlo mi v tomto prípade nepomáha a po jeho použití mám ruky suché ako po použití väčšiny iných mydiel. 

Napriek tomu ho hodnotím veľmi kladne, svoju prácu robí tak dobre ako sa len dá a okrem toho má peknú vôňu. Pripomína mi skôr vôňu pánskej voňavky, ale tie ja mám rada takže mi to len vyhovuje. Ale je to špecifická vôňa a nie každému musí sadnúť :)

Viac výrobkov nájdete na stránke mojradox.sk

Počas tohto týždňa som bohužiaľ prišla na zistenie, že toto mydielko som v DMku nenašla, treba ho pohľadať asi v inej drogérii alebo hypermarkete. Jeho cena sa pohybuje okolo 3€ a má 300 ml. Myslím si, že na antibakteriálne mydlo je to pekná cena. 


Dávate si záležať na výbere mydla alebo kúpite hocijaké, len aby bolo ?:)

Ešte pred tým ako sa vyberiete ho hľadať, prečítajte si moju recenziu aj na sprchové gély od spoločnosti Radox TU.

Krásny piatok prajem :) D.






Najabližšie sa môžete tešiť na recenziu výrobku spoločnosti Radox -  penu do kúpeľa Relax pre pokojný spánok : )
Sponzorované výrobky. Pred pár dňami mi bola spoločnosťou Radox navrhnutá spolupráca a keďže ich produkty dobre poznám a sama používam, nebolo nad čím váhať. Recenzia je podľa môjho najlepšieho vedomia a svedomia : )

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.