Recenzia: Super dvojka z Avonu ;) #Big&Daring #MegaEffects

Ahojtee :) Verím, že ste si dovolenkové a prázdninové dni užili naplno. Ak ma sledujete na Instagrame, tak určite viete, že som sa len včera vrátila z dovolenky, a moju sľúbenú recenziu na dvojicu z Avonu som pred odchodom už nestihla .. o to viac času som mala na kvalitné testovanie v extra horúcich a vlhkých podmienkach Turecka :) A ako to dopadlo?


 Big & Daring Volume Mascara - Avon (10 ml)
Túto riasenku ospevovalo už niekoľko youtuberiek a blogeriek, a dnes sa k ním musím pridať aj ja. Jednoduché balenie, príjemná kefka bla bla ... a výdrž v mojom prípade neskutočných 15 hodín !!! Naniesla som si ju o 6tej ráno, prežila čakanie na letisku, dvojhodinový let, čakanie na letisku v horúčavách, presun autobusom, vlhko, more, vlny, soľ .. Myslím si, že toto hovorí naozaj za všetko :)
  • Pekné jednoduché, elegantné balenie,
  • príjemná stredne veľká kefka,
  • krásne riasy rozčesáva,
  • dodáva prirodzený objem,
  • dlhotrvácnosť,
  • nerozmazáva sa, nevytvára žmolky, nezlepuje riasy.
  • Bežná cena je 8,90€, ale predpokladám, že v katalógu bude v sume okolo 3-4€.
K tejto riasenke nemám naozaj žiadne negatíva, čo sa mi ešte asi nestalo hmm .. Napriek tomu, že nie je vodeodolná, celkom dlho odolávala aj slanej morskej vode. Dokonca sa vôbec nerozmazala, ale vytvorila také malé čierne "žmolky", ktoré sa dali veľmi jednoducho odstrániť. Ale aby sa nepovedalo, musím sa trochu postažovať na dobu spotreby tejto riasenky, ktorá je len smiešnych 90 dní, čo je naozaj na zaplakanie .. Uvedená bude po prvýkrát v katalógu 13/2014 tak šup šup nakupovať a vychutnávať si krásne riasy :))



Tekutá linka na oči Mega Effects - Avon (1 ml)
Na túto linku som sa tešila ešte viac ako na špirálu a našťastie som sa netešila zbytočne, i keď špirálu tromfnúť nedokázala. Hneď na začiatku musím vyzdvihnúť aplikátor, ktorý je tenučký a na konci zakrivený. Pre mňa osobne bolo prvé použitie trošku náročnejšie, ale veľmi rýchlo som si naňho zvykla. Linka sa nanáša ľahko aj v najtenšej vrstve, vo vnútornom kútiku oka. Vo vonkajšom kútiku si zas viete vďaka zakriveniu vytvoriť krásnu hrubšiu čiaru pre dokonalý chvostík. Zasychá celkom rýchlo, načo si treba dávať pozor najmä pri vrstvení, pretože sa môže drobiť. Ak sa očí počas dňa nedotýkate alebo vám nejak extra neslzia, tak by vám mohla vydržať celý deň, mne sa v opačnom prípade trochu rozmazala. Vodeodolná nie je určite, ale jesenný dážď hádam vydrží, uvidíme:)
  • Jednoduché, elegantné balenie,
  • šikovný skosený aplikátor,
  • jednoduchá aplikácia,
  • vytvára krásne tenké aj hrubé linky,
  • rýchlo zasychá,
  • priemerná výdrž.
  • Bežná cena bude 7,40€, ale v katalógu 12/2014 bola za 3,90€.


Tieto dva produkty boli naozaj skvelou kúpou a budem ich používať asi deno denne :) Ak hľadáte kvalitnú dlhotrvácnu riasenku, tak táto B&D je určite tou pravou, len treba rátať s tým, že jej doba spotreby sú len bidene 3 mesiace, po ktorých pravdepodobne vyschne, čo sa mi pri niekoľkých riasenkách z Avonu už aj stalo. Trvanlivosť linky je 6 mesiacov, ale pracuje sa s ňou tak skvele, že tá sa u mňa toľko asi ani nedožije a čoskoro si budem kupovať ďalšie balenie:))

Čo hovoríte na túto dvojku ? Máte aj vy nejaký svoj "Avon" kúsok, ktorý sa oplatí vyskúšať ?:)



13 komentárov:

  1. ta riasenka ma zaujala tak som si ju objednala ale ešte ju nemam,, objednala som si ju preto lebo sa mi zdalo že nema umely aplykator,,a doba spotreby 90 dni? no nech sa nehnevaju akozee

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo ja som ten aplikátor statočne obchytkávala, tiež som chcela vedieť či je umelý, ale aj keď sa tvári, že nie je, tak podľa mňa je ..ale neviem, nikde som to oficiálne nenašla :P

      Odstrániť
  2. řasenka vypadá moc dobře!:)) určitě se po ni v katalogu kouknu!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá super :) Takéto aplikátory mám rada :D musím si ju kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No pozeram, ze tato riasenka ma vazne len kladne recenzie, tak nieco na nej asi bude... :) musim vyskusat! inak super blog Daniela - sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. riasenku plánujem vyskúsať, len ma trochu odrádza že ju vidím skoro na každom blogu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Viem, že mnoho blogeriek ju dostalo zadarmo na testovanie, takže "Avon marketing" sa v blogovom svete musel nejak odraziť .. ja som si ju, ale kúpila sama od kamošky a investícia sa mi naozaj oplatila :)

      Odstrániť
  6. Riasenka na mňa príliš zlepuje ale linka vyzerá úžasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmm zlepuje ? Ja som osobne človek, ktorý má rád husté riasy, čo niekedy naozaj môže znamenať, že zlepené, ale tak to je veľmi relatívne no :) mne osobne podľa mňa nezlepuje :P A linka je fakt super

      Odstrániť
  7. tak mne väčšinou riasenka vydrží cca. 3 mesiace, takže by som to tak tragicky nebrala:), btw. ani mne sa nezdajú zlepené:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) no to je super,akoo mne by to možno tiež stačilo, ale ja ich veľmi striedam, takže mi skôr vyschnú ako ich stihnem spotrebovať:P

      Odstrániť

Používa službu Blogger.