Recenzia: PMD Personal Microderm

Ahojtee :)


Keď som si pred skoro 10 mesiacmi túto úžasnú vecičku kúpila, tak som nemala ani tušenia, že budem mať niekedy svoj vlastný blog, s tak úžasnými odberateľmi akých mám :) 

O to viac sa dnes teším, že sa o účinky PMD môžem s vami podeliť :)





Ak ešte nie ste odberateľom môjho blogu a zároveň sa chcete dozvedať čo to nového vo svete kozmetiky alebo vás zaujímajú recenzie, či recepty, pridajte sa  k mojím odberateľom prostredníctvom GFC alebo cez BlogLovin. 
Veľmi ma to poteší :)

PMD alebo Personal Microderm -  osobná mikrodermabrázia, je prístrojom, ktorý vyskúšalo hádam aj niekoľko miliónov dievčat na svete. Ja som mu tiež neodolala a po zhliadnutí množstva pozitívnych videí som si ho objednala.


Ak ho máte doma aj vy, určite sa mi ozvite - napíšte mi komentár alebo pošlite mail na thedaniellablog@gmail.com
 veľmi rada by som sa dozvedela či aj vy ste si ho tak obľúbili :)





PMD je prístroj na domácu mikrodermabráziu. Funguje na báze odstránenia alebo rozbitia vrchnej vrstvy epidermy ( stratum conreum ), čo telo vníma ako opotrebenie a má potrebu stratené kožné bunky nahradiť novými, zdravými. Odstraňuje jemné linky, škvrny, jazvičky a taktiež umožňuje preniknutie kozmetických prípravkov hlbšie do kože.

PMD v balíčku prichádza s 3 rôznymi diskami s 2 rôznymi veľkosťami:
  • Biele disky - skúšobné
  • Modré - na citlivú pleť
  • Zelené - médium ( tie používam ja )
  • Červené, ktoré si treba doobjednať - na "hrubú" pleť, ktorá toho veľa vydrží


Použitie je veľmi jednoduché. Zapojíte do elektriny, zapnete a prechádzate ním po čistej a suchej pleti. Neodporúča sa prejsť po jednom mieste viac ako dvakrát, ale ja to porušujem a zatiaľ sa mi nič nestalo, ale to závisí od konkrétnej pleti .. 


.. moja pleť zažila už niekoľko ošetrení diamantovou mikrodermabráziou v kozmetickom salóne, takže je už zvyknutá.. a práve aj to bol jeden z dôvodov prečo som si PMD kúpila. Mikrodermabrázia v salóne je dosť finančne náročna ( mňa vyšlo 1 ošetrenie na 35€ ) a potrebujete ich absolvovať niekoľko ( ja som ich absolvovala cca 6 ).. a keďže ošetrenie sa môže opakovať približne po mesiaci, výsledok ani nemusí byť tak viditeľný ( u mňa ani nebol ).


Práve to je rozdiel medzi mikrodermabráziou v salóne doma. PMD používam každý týždeň a pleť je z týždňa na týždeň krajšia.



Výhody:
  • hladká, jemná pleť
  • menšia tvorba vyrážok - po dlhodobom používaní aj o 85%
  • lepšie preniknutie krémov a sér do pleti
  • odstránenie jemných farebných škvrniek ( napr. po vyrážkach )
  • postupné vyhladzovanie malých jazvičiek
  • cena 179$ = 130€ je oproti pravidelnej mikrodermabrázii v salóne veľmi výhodnou investíciou 
  • naozaj dokonalé výsledky, moja pleť z doby pred 10 mesiacmi sa s pleťou, ktorú mám dnes nedá ani porovnať:)

 Tak ako, uvažovali ste už o tom, že si PMD kúpite alebo vás vôbec neláka ?:)

Keď som si PMD objednávala ja, pravdepodobne ešte nebol s koncovkou pre európske zásuvky ( nie som si istá ), tak som si k nemu musela dokúpiť ešte zástrčku, ktorá vám urobí z vašej zásuvky doma, zásuvku vhodnú aj pre USA, Canadu, Francúzsko a pod. . ale dnes na oficiálnej stránke predávajú aj International verziu, s európskou koncovkou.






Teším sa na vaše reakcie, komentáre, otázky, kľudne píšte, pýtajte sa čokoľvek vás zaujíma ohľadom tejto perfektnej vecičky :)

P.S: Tie fotografie, no dobre kľudne sa na nich zasmejte, ja som sa snažila, ale ..:D

Vaša Daniella






11 komentárov:

  1. hm, to vůbec neznám a asi jsem o tom ani neslyšela, něco mi zřejmě uniklo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ja som s tým svetom "za oceánom" prostredníctvom youtube už asi tak zžitá, že si ani neuvedomujem, že nie všetci sú takí blázni ako ja :)

      Odstrániť
  2. tiež o tejto vecičke počujem prvýkrát ale vyzerá to super, hlavne tvoja pleť vyzerá dokonalo :) zaujala ma už len z toho dôvodu, žeby mala zabrániť aj tvorbe vyrážok, čo ja s týmto problémom ešte neustále bojujem, žiaľ :/ a skúšam už ozaj všetko možné.. určite si na ňu posvietim a zistím viac :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo tak na vyrážky jedine pravidelným ranným aj večerným čistením + kozmetička a napríklad aj toto PMD, je to perfektná vec naozaj môžem len a len odporúčať :) a keď ešte môžem poradiť mne pomohla veľmi Neutrogena http://dawnielicious.blogspot.sk/2013/05/moja-ranna-dlhe-roky-som-bola-v-ze-ak.html

      Odstrániť
  3. taktiež o tomto čítam prvýkrát a dosť ma to zaujalo :) hlavne pre to, že mám problém s vyrážkami. Po akom čase sa dostavili nejaké výsledky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) výsledky sa dostavili veľmi rýchlo, naozaj si každý doma všimol, že niečo sa s mojou pleťou deje, že sa zlepšuje, ale naozaj k zlepšeniu pleti až tak, že áno vyjdem vyniesť smeti aj bez makeupu, došlo cca po 4 mesiacoch a najmä keď som prešla na výrobky od Neutrogeny = http://dawnielicious.blogspot.sk/2013/05/moja-ranna-dlhe-roky-som-bola-v-ze-ak.html

      Odstrániť
  4. Hmm, zní to zajímavě... Já ale poslední dobou razím teorii, že čím méně je člověku do pleti, tím lépe :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) niekedy jej naozaj treba dať oddýchnuť, ale nech zase nezlenivie :)))

      Odstrániť
  5. kolko je prosim Ta tych diskov v balicku z kazdej farby? idem si to objednavat a rovno zvazujem ze si objednam aj nahradne zelene..aby som sa vyhla dodatocnym nakladom o par mesiacov, ked sa stare opotrebuju

    Vdaka
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, mam aktualne zlu skusenost s objednavkou PMD z ich oficialnej stranky a zacinam byt velmi znepokojena,nakolko som im za tovar zaplatila (s europskou koncovkou plus postovnym to vyslo presne na 160 eur).
    Objednavka prebehla bez problemov,poslali mi link na sledovanie mojej zasielky (spolocnost landmark global), cesta zasielky ubiehala rychlo,v priebehu tyzdna sa presunula z Ameriky cez Belgicko az k nam,na Slovensku bola uz 4.6., tak cakam a cakam,kedy sa objavi listocek v schranke alebo zavola kurier...nikde nic a na webe sledovania zasielky nova sprava,ze zasielka je nedorucitelna z dovodu nespravnej adresy!!! Adresa na objednavke PMD bola spravna,dokonca mi poslali naspat kopu mailov,kde bola spravna adresa uvedena.Nikde ziadne kontaktne udaje na lokalneho kuriera,ktoremu bola zasielka predana a ktoreho by som mohla kontaktovat...pisala som okamzite-t.j. dnes PMD e-shopu aj transport. spolocnosti Landmark,ze co dalej,odpoved z pmd mi dosla obratom,ze mam volat slovensku postu,lebo ze s tou najpravdepodobnejsie land)ark spolupracuje..Pani na poste mi oznamila,ze cislo takejto zadielky neeviduju a ze sa mam obratit na zvysnych 20 kurierskych spolocnosti,ktore operuju na Slovensku.PMD mi este racila odporucit,aby som cim skor "ontaktovala lokalneho kuriera,u ktoreho zasielka je,lebo sa im to vrati spat do USA. Anglictinu dobre neovladam,preto som im nevedela napisat,ze nie som jasnovidec, ani sklenu gulu, ktorej by som sa opytala,u ktoreho kuriera sa zasielka nachadza,nevlastnim. Netusim,co dalej. Pri sledovanej zasielke nie je v hlavicke uvedene pri adresatovi cislo mojho domu,tak neviem,ci je problem v tom,vsade inde vsak moja adresa je uplna. Chcem sa preto opytat,ci vy baby,ktore ste si z PMD stranky pristroj objednavali,si nepamatate,aka kurierska spolovnost vam to dorucovala. PMD mi tvrdi,ze mi mala by zaslana nejaka sprava,ale na mail ani na telefon nijaka sprava o nedorucitelnosti nedosla :-( :'(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý den, na vaše stránky jsem narazila celkem náhodou. PMD jsem si koupila celkem nedávno. nejdřív mi paní omylem poslala místo PMD takové ty mikrojehličky (ted si nemohu vzpomnět, jak se jim říká) a ted se mi knečně do ruk dostalo PMD. Bohužel bez českého návodu a já si pořádně nejsem jistá, jestli něco nedělám špatně, protože dle mě a dle nejrůz. videí nefunguje správně. Hlavní problém je ten, že přístroj pokožku jakoby nenasává a kotoučkem ji jen tak hladí. Vůbec nedochází k žádné mikrodermabrazi, alespoň dle mě. Prosím, nejsou někde nějaké české stránky, nebo něco, podle čeho bych se mohla řídit a zjistila, jeslti něco nědělám špatně? Přijde mi, že kotouček by měl být zasunut níž, ale to mi nejde...moc díky

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.