Recenzia: Neutrogena

Moja ranná a večerná rutina



Dlhé roky som bola v tom, že ak si pleť umyjem a nakrémujem večer tak bude krásna a ošetrená aj ráno, aaale kdežee! Pleť je ráno znečistená a plná odumretých buniek, ktoré sa vytvorili počas spánku. Preto je nesmierne dôležité pleť ošetriť aj ráno a dopriať jej raňajky v podobe chutného denného krému, ktorý ju bude chrániť pred všakovakými voľnými radikálmi a znečistením.
Takže hneď ako sa ráno prebudím moje kroky smerujú do a moje ruky siahajú po tom najúčinnejšom, čo som objavila.

Kráľ píling, kráľovná čistiaca emulzia a princezná pleťová voda, ktorých schopnosti si priblížime o chvíľku.


  

Neutrogena Visibly® Clear daily scrub -  píling proti čiernym bodkám 


 Popis výrobku od výrobcu:

„Pomáha odstraňovať čierne bodky a predchádzať im až na tri týždne – klinicky preukázané. Krémový peeling s mikro-zrniečkami dôkladne čistí a jemne uvoľňuje póry. Obsahuje látku známu svojimi účinkami proti čiernym bodkám, preto pomáha predchádzať ich opätovnej tvorbe“

 Použitie:
„Každý deň jemne masírujte navlhčenú tvár. Potom dôkladne opláchnite.“

A teraz sa k tomuto produktu vyjadrím JA:

 Zbožňujem pílingy! Pri ich použití mám pocit naozaj hĺbkovej očisty mojej pleti. Táto očista však každodenne moju pleť nie veľmi tešila a tak som sa tomuto druhu čistenia venovala len raz – dvakrát týždenne...

...pokiaľ som neobjavila tento „daily scrub“, ktorý je dokonca odporúčané používať aj ráno aj večer. Jeho vôňa nie je pre mňa veľmi vábivá, má takú pavôňu lekárskej kozmetiky, ale tie malé krásne oranžové  mikro-zrniečka, ktoré tak nežne škrabkajú ma zato tešia dvojnásobne. Tento píling je naozaj veľmi jemný a šetrný k pokožke ( musím ešte poznamenať, že moja pleť si prešla mnohým a napriek tomu, že je mastná, je zároveň aj občas suchá – dehydrovaná, ale predovšetkým je dosť odolná, čiže prezývku „citlivá“ môžem vylúčiť, ale nezapriem jej, že je rozmaznaná a len tak hocičo si nenechá „líbit“..:)). No, ale späť k pílingu. Používam ho denne každé ráno aj večer. Dám si do navlhčených dlaní produktu tak za 5-6 hráškov a mydlím mydlím o sto šesť. Venujem sa najmä
T- zóne, ktorá je čiernymi bodkami obohatená najviac a taktiež okoliu nosa, ktoré je tiež plné pórov. Tieto okolo-nosné póry sa mi vďaka tomuto pílingu naozaj vyčistili už za veľmi krátku dobu, cca 2 týždne, s tými na nose to už je trošku horšie a stále si vyžadujú aj mechanické čistenie. Napriek tomu tento píling vrelo odporúčam a určite by som ho poradila aj dievčatám alebo chlapcom, ktorí nemajú problém s čiernymi bodkami, pretože ako Neutrogena píše, pomáha im predchádzať. Ako som už hovorila iné pílingy mojej pleti veľmi neprospievali a tak tento ako jediný mi naozaj prospieva.

„ A ako ste na tom vy? Máte s ním skúsenosti a pomáha vám tiež ako mne alebo práve naopak?“

Neutrogena Visibly Clear® – 2-in-1 Wash & Mask


Popis výrobku od výrobcu:
"Pomáha odstraňovať nečistoty a čistí póry pre dvojnásobne čistejšiu pleť. Unikátna formula, ktorá obsahuje Microclear – prelomovú patentovanú technológiu, rýchlo rozpúšťa maz a pomáha eliminovať baktérie, ktoré spôsobujú nedokonalosti."

Použitie:
"Môže sa používať dvoma spôsobmi:
  1.   Ako čistiaca emulzia – denne naniesť na navlhčenú tvár a opláchnuť.      
  2. Ako maska – naniesť a nechať pôsobiť 5 minút. Potom dôkladne opláchnuť. "

 A teraz moja maličkosť:

Priznám sa, že práve táto čistiaca emulzia bola mojím prvým kontaktom s produktom spoločnosti Neutrogena ( Johnson & Johnson s.r.o ). Zamilovala som si ju okamžite. Má príjemnú vôňu a o čo lepšie ešte je aj účinná. Priznám sa, že ju používam už asi druhý mesiac a taktiež som už jedno balenie minula. Používam ju každý večer po pílingu. Ešte predtým ako som si zakúpila píling som ju používala aj každé ráno, ale neskôr som sa rozhodla, že to netreba preháňať a tak som prišla na tú správnu mieru: večer píling a čistiaca emulzia, ráno už iba píling. Táto čistiaca emulzia je jedinou, ktorá ma naozaj oslobodila od škaredých zapálených vyrážok. Naozaj môžem úprimne povedať, že odkedy ju používam sa tieto moje nedokonalosti eliminovali na jednu-dve za mesiac, prípadne podľa množstva stresových situácií v mojom živote a objemu zakázaných orieškov, na ktoré mám miernu alergiu. Taktiež veľkou výhodou tohto produkt je to, že ju viete využiť ako masku. Rýchla 5-minútová záležitosť, ktorá pred spaním krásne otvorí póry a pripraví ich na vstrebanie nočného krému.
Na mnohých vlogoch som sa stretla so slovným spojením „highly recommended, ktoré sa mi veľmi páči a tak ho aj ja využijem a hovorím „vysoko odporúčam“ tento produkt, pre každého, kto má trápenie so škaredými boľavými červenými vyrážkami. 

"Ak sa rozhodnete túto emulziu vyskúšať určite mi dajte vedieť ako na vás pôsobí a či aj vám priniesla toľko úžitku ako mne :)"

 Visibly Clear Spot Stress Control® 3-in-1 daily cleasing lotion

Popis výrobku od výrobcu:
"Pleťová voda s trojitým účinkom pre čistejšiu pleť. Pomáha odstrániť vyrážky, takže máte o jeden stres menej."

Použitie:
"Naneste na kozmetický tampón a vyčistite tvár a krk. Neoplachujte."

A teraz JA:

Táto pleťová voda má tiež nie veľmi príjemnú vôňu, pretože pre mňa je veľmi silná. Asi sa výrobcovia snažia v človeku vzbudiť dojem vysoko dermatologicky „extra spešl“ produktu, ktovie. Túto vodu využívam najme večer po pílingu a po čistiacej emulzii už len pre dobrý pocit plnej očisty. Nevyužívam ju denne a tak sa veľmi nechcem vyjadrovať k jej účinnosti prípadne neúčinnosti, nakoľko by to nebolo veľmi relevantné ( ach aká právnická terminológiaJ). Neviem či ste si niekedy všimli, ale popis mnohých výrobkov v našej krásnej slovenčine je nie málokrát ochudobnený o niektoré informácie, ako je to i v slovenskom popise tohto produktu. Píšu o trojitom účinku, ale o tom aký je tento trojitý účinok sa dočítate iba keď si všimnete anglický text (ak nie je náhodou prekrytý nálepkou so slovenským prekladom ). Takže tri účinky tejto pleťovej vody sú : hĺbkovo čistí, redukuje nadmerný maz a lesk, pomáha čistiť póry, vyrážky. Táto voda obsahuje alkohol, čo som ja aj pocítila jemným štipkaním a vysušením, ale povedzme si priamo, ešte stále je alkohol a riadne vyštípanie naozaj tým starým dobrým signálom pre náš mozog, že „áno, áno ono sa to lieči“J Ja osobne mám rada tento pocit, a keď potrebujem naozaj silný signál veľmi rada využijem starú dobrú Alpu. Áno, som občas kozmetická sadistka, veď to pochopíte ešte v budúcnosti. Takže táto vodička je v mojej kúpeľni využívaná nepravidelne a jej vysoký trojitý účinok neviem veľmi ohodnotiť, ak s ňou už máte nejaké dobré alebo zlé skúsenosti určite mi dajte vedieť :). Ešte chcem poznamenať, že na odličovanie by som ju napríklad vôbec nepoužívala, práve kvôli spomínanému alkoholu, nakoľko nato sú tu iné produkty, ktorým by som sa veľmi rada venovala v budúcnosti.

Myslím, že som tu toho napísala dosť, dúfam, že vám moje postrehy pomôžu, naozaj by som chcela vyzdvihnúť najmä čistiacu emulziu, ktorej sa nevzdám ani keby neviem čo a naozaj som si ju veľmi obľúbila práve pre jej ozajstný účinok, ktorý nezbadáte možno po dni, dvoch, ale po týždni a pol určite. Taktiež viem, že tieto produkty nie sú najlacnejšie, ale myslím, že my všetci, ktoré sme sa už nejakým tým akné a problematickou pleťou potrápili vieme, že starostlivosť niečo stojí a nie málo a tak aj práve preto vám chcem odporučiť Neutrogenu a odbremeniť vás od nekonečného skúšania drahých kozmetických, lekárskych produktov , lebo viem, že toto naozaj funguje (aspoň u mňa určite).

 A ešte jedna veľmi dôležitá vec. Po umytí pleti pílingom, čistiacou emulziou , gélom, čímkoľvek je nesmierne dôležité osušiť ju čistým uteráčikom! Ja ten svoj mením raz za týždeň a ak na ňom zbadám nejakú stopu make-upu či špirály, ktoré sa tam museli dostať nejakým vážnym nedopatrením, tak ho mením za nový čistý okamžite. Nato nezabúdajte a vedzte, že možno i tento malý krôčik vám zaručí čistejšiu a krajšiu pleť.


Ešte na záver by som chcela spomenúť cenu týchto produktov, ktorá je okolo 6€ za produkt. Nie je to málo, ale oplatí sa vyskúšať.

Chcem zdôrazniť, že na túto tak povediac recenziu som využila vlastné názory, fotografie a skúsenosti. Všetky produkty som si zakúpila sama, za svoje vlastné peniaze bez podpory danej spoločnosti za účelom reklamy.



Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.