Recenzia: Les cosmétiques - micelárna voda

 Ak ste micelárnu pleťovú vodu už niekedy vyskúšali, tak jej silu určite poznáte. Ak ste ju ešte nevyskúšali, tak ju vyskúšať jednoducho musíte. A TÁTO micelárna pleťová voda je výbornou voľbou.
Väčšina z nás pozná najznámejšie micelárne vody od Biodermy (Sensibio H2O pre citlivú pleť a  Sébium H2O pre mastnú, problematickú pleť). Tieto vody sú super a nedám naň dopustiť, ale po rokoch používania som sa rozhodla vyskúšať niečo iné, nové a omnoho, omnoho lacnejšie.
Hydra Science micelárna hydratačná voda pre citlivú pleť od Les cosmétiques
Túto micelárnu vodu musíte mať. Predáva sa v Carrefour-i a stoji 3,59€. Neskutočné!
Dozvedela som sa o nej na internete a veľmi sa mi nechcelo veriť tomu, že niečo, čo je asi štyrikrát lacnejšie ako bežne predávané micelárne vody môže fungovať. A tak som neváhala a vyskúšala. Musím potvrdiť, že je skvelá. Spĺňa všetky funkcie spomínaných čistiacich vôd. Dokonale odličuje všetok make-up, dokonca aj oči. Nemá žiadnu vôňu, keď tak iba veľmi slabučkú. O jej hydratačných účinkoch veľmi rozprávať nechcem, keďže ju používam zatiaľ iba týždeň a okrem nej používam aj mnoho iných produktov na čistenie pleti, takže by to nebolo veľmi objektívne.. 
 Okrem micelárnej vody som si od tejto značky kúpila aj sprchovacie gély, ceny si už veľmi nepamätám, ale malý sprchovací gél (250 ml) stál asi okolo 1,50 a veľký (500ml) možno dvakrát toľko, ale naozaj si niesom istá :) 
K sprchovacím gélom iba v skratke. Všetky by som prirovnala k sprchovacím gélom od značky Balea ( z DMka). Žiadne extra špeciálne vlastnosti, dokonca vôňa pri tom veľkom (kúpeľový a sprchový krém pre všetky typy pokožky ) a malom ( s kokosovým mliekom) je strašná :/.. ten malý oranžový  ( osviežujúci sprchový gél s marhule a extraktu z pomaranča) je naopak perfektný, krásne vonia a obsahuje malé pílingové čiastočky.

Som veľmi sklamaná z toho, že všetky výrobky Les cosmétiques obsahujú len zanedbateľný popis produktov ako názov, použitie a objem, čo je podľa mňa veľmi málo informácií .. Napriek tomu micelárnu vodu určite vyskúšajte, za 3,59€ by bol hriech nechať ju postávať v regáli :) a ktovie ako dlho im táto cena vydrží, keď náhodou o ňu bude veľký záujem, na Slovensku človek nikdy nevie :)

Tak ako, máte už skúsenosti s micelárnou vodou tejto značky alebo s inými produktami? Ak áno podeľte sa s názorom v komentároch :)

Nezabudnite, že ma nájdete všade tu:


Krásny deň praje Dawnie :)

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.