Recenzia: Kvetinky vo flakóne ?:)



Vytvoriť recenziu na parfum alebo toaletnú vodu? To veru nie je jednoduché.  Každá z nás má predsa rada niečo iné. Niektorá uprednostňuje vôňu sladkú, iná zase sviežu. Pri tejto toaletnej vode je to však o čosi jednoduchšie. Spája v sebe totiž krásne jemný mix sladkej vanilky a sviežej broskyne s jemnou vôňou kvetín.

Toaletná voda Happy Life od Gabriela Sabatini
(30ml - cca 22€)



Začnem hneď tým, čo je pri výbere tej správnej vône asi najdôležitejšie, a to samotné zloženie, ktoré ovplyvňuje intenzitu vône.

Hlava: bergamot, ružové korene
Srdce: jazmín, magnólia, ruža
Základ: vanilka, broskyňa, pižmo

Hlava vône, ktorú tvorí: bergamot a ružové korenie, je vôňa, ktorú ucítite ihneď po nanesení parfumu alebo toaletnej vody. Pretrváva približne 10-15 minút. Podľa mňa je to jedna z najsilnejších častí, ktorá vie moju náladu okamžite ovplyvniť či už v dobrom alebo v zlom zmysle. Pri tejto vôni je to v tom pozitívnom smere, pretože citrusová vôňa bergamotu patrí medzi moje obľúbené.

Časť srdce, je naozajstným srdcom vône, pretrváva 2-3 hodiny. Tvoria ju najznámejšie a asi aj najobľúbenejšie kvetiny mnohých žien: jazmín, magnólia a ruža. No najsilnejšia vôňa, ktorá vás bude sprevádzať až do večera je jednoznačne obsiahnutá v hlave toaletnej vody. Vôňa vanilky, broskyne a pižma pretrváva už menej intenzívne, ale zato najdlhšie.

Vôňu Happy Life by som určite zaradila medzi kvetinové až kvetinovo-ovocné vône. Je príjemná sladká, svieža a predovšetkým krásne kvetinová. Ak obľubujete kvetinové vône, tak sa vám bude určite páčiť. Odporúčam však vyskúšať si ju počas celého dňa, nech sa vám ukáže vo všetkých svojich častiach od hlavy až po základ. Pri vôni podľa mňa netreba hneď dať na prvý dojem, ktorý po pár minútach vyprchá, ale treba si počkať kým ukáže svoju „ozajstnú“ silu. Vôňa je veľmi jemná, nežná a vhodná predovšetkým na teplé jarné či letné dni. Na druhej strane sa podľa mňa hodí aj na dni, kedy potrebujete povzbudiť a vylepšiť si náladu.



Balenie tejto toaletnej vody je postačujúce, 30 ml je pre mňa tak akurát, zmestí sa aj do menšej kabelky. Samotný dizajn  produktu je na tom už trochu horšie. Papierový obal ani samotný flakónik nevyzerajú nijako vábne. Dokonca by som povedala, že na poličke s voňavkami, ho dám až niekam veľmi dozadu. Áno, viem, obsah je väčšinou dôležitejší ako obal, ale pri vôni, či už je to parfum alebo toaletná voda, aj obal je to, čo predáva. 

Vôňa Happy Life je pre mňa osobne naozaj radostnou, ľahkou a príjemne optimistickou kvetinovou  vôňou. Cena je taká, no vzhľadom k objemu nie veľmi priateľská, ale určite sa dá nájsť niekde v zľave. Takže, ak hľadáte niečo povzbudzujúce na tieto začínajúce sa upršané dni, tak ju môžem len odporučiť.

Kvetinové a ovocné vône patria medzi moje najobľúbenejšie, ako je to u vás, ktorá toaletná voda alebo parfum si získal vás ?:)






Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.