Recenzia: Constance carroll UK - očné tiene

Tento rok som sa rozhodla začať každý jeden príspevok niečím pozitívnym, motivujúcim, niečím, čo nás povzbudí. poteší .. a keďže sa mi knihy typu "The Secret" doma akosi začali množiť, tak vždy vyberiem niečo z nich :)

" Sme úplne dokonalí takí, akí sme " (John Burton)



Dnes s vami opäť raz symbolicky rozbalím ďalší darček od Ježiška, ktorý som ešte nikdy predtým neskúšala. Hneď takto na začiatku priznávam, že ma neskutočne prekvapil, očaril, potešil :) 






 Constance Carroll
Už ste o tejto značke počuli ?:) 
Ja som ju vídavala v drogérii Norma alebo pri kozmetike v Tescu, ale nikdy ma nejako nelákala .. predsa, balenie ich produktov extra zaujímavé nie je, no po vyskúšaní ich očných tieňov Everyday Classics aaaach jedna báseň!:)

Fotené bez blesku

Fotené s bleskom
Everyday Classics
Nádherných 9 odtieňov dokonalých farieb, ktoré sa hodia na denné - každodenné líčenie, na večerné líčenie, na dymové líčenie, jednoducho vždy a všade. Farby sa dajú skvele kombinovať a dá sa s nimi vytvoriť množstvo rôznych líčení :) No to, čo ma prekvapilo najviac je PIGMENTÁCIA tieňov. Je neskutočná. Dokonalé sýte farby. Tak sýte, že úplne jednoducho prekryjete fialovú zelenou a hnedú fialovou aa.. no jednoducho nádhera. Ešte som sa s tak skvele pigmentovanými tieňmi nestretla. Naozaj ani Pupa, ani Maybelline, ani MUA, nič sa na ne nechytá :) 



No takže postupne. Balenie ako vidíte je úplne obyčajné, ničím zaujímavé, možno práve zobrazenie značky ako korunka a vo vnútri UK je oživením, ale toť vše. V balené sa nachádza aj obojstranný aplikátor, ktorý som využila do vnútorného kútika oka, čiže nič špeciálne, ale poteší. Tiene sú lesklé a zároveň matné. Viem, že to znie zvláštne spojiť lesklosť a matnosť v jednom, ale naozaj sú matné, no obsahujú malé trblietky. 



Na očiach mi s bázou od Avonu vydržali bez rozmazania sa približne 8 hodín. Tieň na spodnej linke oka sa mi rozmazal, ale nie sú vodeodolné takže, keď mi slzia oči a pod. je to bežné. Krásne sa roztierajú - blendia. To je asi všetko k vychvaľovaniu tohto produktu, veď samé posúďte ako sa vám páčia na fotkách :) Kúpite ich v HyperTescu za približne 5€.







10 komentárov:

  1. ešte som nepočula o tejto značke, ale rada by som si rozšírila zbierku aj o takéto, takže dúfam, že na ne niekde narazím :) nevieš či ich majú aj v iných odtieňoch? :)
    beautybyevka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) trošku som sa obzerala na ich britskej stránke a konkrétne túto paletku majú ešte v dvoch iných farbách, ale neviem ako je to v drogériách u nás, predpokladám, že by ich mohli mať, no nikdy nevieš:)

      Odstrániť
  2. Nádherné líčení a ty jsi vážně překrásná!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to dobre, práve zháňam nejaké tiene, čo dobre vydržia, ale zase nie sú predražené, objednala som si nedávno tú bázu od Avonu, tak to im asi dám šancu, takže v Tescu by ich mali mať?? :) A môžem sa opýtať akú špirálu tu máš ? :)
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj ja som s nimi veľmi spokojná :) a báza od Avonu je super. Pri tomto líčení som použila špirálu Very Me Fat Lash od Oriflame --> http://www.dawnielicious.blogspot.sk/2013/08/oriflame-very-me-fat-lash-mascara.html

      Odstrániť
  4. Keď pôjdem do Tesca určite uričte si tieto tiene všimnem :) Nevieš náhodou koľko stoja? :))
    http://everythingaboutmyworld58.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdá sa mi, že okolo 5-6€, ale vôbec si niesom istá, musím to ísť ešte obkukať :)

      Odstrániť
  5. Super tiene určite si ich kúpim chceš sa navzájom sledovať ,? → http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som ešte na základnej škole od nich kupovala mame rúž a lak na nechty :) je super, že sa ešte stále dajú zohnať

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.