Recenzia: BB krém, ktorý kryje?

Ak ste už niekedy vyskúšali BB krém kórejskej značky, tak sa vám do tých "našich" slovenských asi veľmi nechce, tak ako sa nechcelo aj mne. BB krém, ktorý vám, ale zrecenzujem dnes, určite stojí minimálne za skúšku.

  Zmatňujúci tónovací BB krém pre zmiešanú až mastnú pleť - Miracle Skin Perfector od Garnier
( odtieň: svetlá, normálna - 40 ml - 3,59-7,34€ )


Tento BB krém som si kúpila len kvôli svojej mánii nakupovať produkty (aj nepotrebné) v zľavách. V Bille som ho našla za necelých 3,50€ a jednoducho som tejto výhodnej kúpe neodolala. A dobre som spravila. Zapáčil sa mi natoľko, že som sa po ďalšie dve balenia vrátila hneď na druhý deň.
Pri podobných produktoch, dokonca aj od značky Garnier, je krycia schopnosť väčšinou malá až stredná, pripomínajúca skôr tónovací krém. Tento produkt ma však milo prekvapil. Krycia schopnosť je veľmi dobrá - vysoká, dá sa dobre vrstviť a  prirovnala by som ju k ľahkému makeupu ako napr. lanýžový od Dermacol-u alebo Match Perfection od Rimmel-u.Veľmi pozitívne hodnotím aj dva odtiene, ktoré sa možno zdajú byť málo, ale opak je pravdou. Svetlý odtieň je víťazstvom  pre bleduľky, tmavší odtieň bol veľmi vhodný na leto a ich spoločným zmiešaním je možné vytvoriť si ten svoj - ideálny.

Odtieň LIGHT - svetlá pleť
Výdrž tohto BB krému je taktiež veľmi dobrá, perfektne zvládal aj horúce letné dni. Pri výdrži makeupov všeobecne, však musím vyzdvihnúť to, že najdôležitejší je jednoznačne podklad. Kvalitný podkladový krém alebo podkladová báza sú podľa mňa veľakrát dôležitejšie ako samotný makeup.
Tento BB krém dnešným dňom používam už viac než tri mesiace. Tubička je skoro prázdna, ale odviedol naozaj perfektnú prácu. Ja ho môžem len a len odporučiť, všetkými desiatimi.


Výhody:
  • veľký objem,
  • veľmi dobrá krycia schopnosť,
  • príjemná ľahká textúra,
  • pôsobí prirodzene,
  • na pleti ho nie je cítiť - nezaťažuje ju,
  • zmatňuje,
  • opticky póry pôsobia menej viditeľne,
  • dva odtiene, ktoré sú naozaj dostačujúce,
  • svetlý odtieň - ideálny pre bleduľky,
  • dobrá výdrž po zapudrovaní aj cca 5 hodín,
  • stačí ho naniesť málo,
  • dá sa vrstviť,
  • výdrž balenia pri každodennom používaní minimálne 2-2,5 mesiaca,
  • super cena - najmä, ak ho niekde nájdete v zľave.

Nevýhody:
  • normálna alebo tmavšia farba pleti si vyžaduje zmiešanie oboch odtieňov,
  • nie je odolný voči dotyku,
  • bez zapudrovania sa mastná  pleť asi nezaobíde,
  • tmavší odtieň na pleti počas dňa oxiduje, pri svetlom odtieni som s oxidáciou problém nemala.

Odtieň MEDIUM - normálna pleť


Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.