Recenzia: ASTOR Big & Beautiful

Tejto riasenke som dala šancí už viac než dosť a stále ma sklamala. Ináč tomu nebolo ani včera, bohužiaľ.
Vzhľadom k celkom vysokej cene je pre mňa konečný výsledok veľmi smutný. 




















Boom objem som absolútne nezaznamenala.. takýto výsledok docielim aj použitím  lacnejšej verzie. Ďalším negatívom je pre mňa nanášanie - úplná katastrofa. Obrovská sexi kefka, ktorá na prvý pohľad až berie dych, mi pri nanášaní spôsobuje nemalé problémy ( veď posúďte samy - foto vpravo ). A to sa mi bežne pri líčení nestáva! :) S touto riasenkou majú problém aj moje oči, keďže mám po jej použití pocit unavených očí a ťažkých rias. Tento pocit ma opúšťa až po jej odlíčení ..


Veľmi nerada takto negatívne popisujem maskaru v tak krásnom balení a s takou krásnou kefkou, ale ako vieme, vnútorná krása je veľakrát dôležitejšia ako vonkajšia, a tak je tomu aj v prípade riasenky Big & Beautiful.

Neviem, možno som len náročná, ale posúďte samy.
 Čo si o tom myslíte vy, objem ? 



Popis výrobku:
Nechajte sa uniesť explóziou dramatických , nádherne natočených rias. Ohromte svojim pohľadom!Chcete od svojich rias viac? Máte to mať ! Oceňovaná riasenka Astor Big & Beautiful Boom, vytvorí nádherne plné, zmyselné riasy už prvým nanesení. Riasenka prináša dych berúce vražedné riasy - ale teraz s extra krivkami. Vytvorte okázalý vzhľad rias v jedinom okamihu s exkluzívnym ohromným kefkou One Coat a zložením obsahujúcim kolagén a rastlinný vosk. Kefka sa pýši šikovným zakriveným tvarom pre okamžité nadvihnutie a natočenie ria. Riasenka sa predstavuje v pútavom, výrazne tvarovanom zlatom obale. Nápadná ružová grafika, vedúci cez luxusne vyzerajúce balenie, sa zväčšuje na slove Boom a predznamenáva tak úžasnú rýchlosť, s ktorou riasenka nadvihne a zvýrazní vaše riasy. Je to riasenka, ktorú si jednoducho nemôžete nechať ujsť.
Získajte vražedné riasy s extra natočením počas mrknutia oka s novou riasenkou Big & Beautiful Boom ! Curved.

Cena: cca 9-10 €

Okrem riasenky som na nalíčenie očí použila:

  • podkladovú očnú bázu od Avon-u
  • svetlý ružový perleťový tieň z paletky 120 očných tieňov
  • gelovú vodeodolnú očnú linku od essence  ( 01 -midnight in paris )
  • na nanesenie linky - štetec na očnú linku od Alverde



( Popis produktu je prevzatý zo stránky:
 http://pripravky-na-oci.heureka.sk/astor-big-beautiful-boom-curved-objemova-riasenka-pre-dokonale-vytocene-riasy-s-velkou-zahnutou-stetinkou-cierna-12ml/ )

©all rights reserved

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.