Recenzia: 4D objemové riasy

Permanentne predĺženie mihalníc? Nikdy som po nich extra netúžila, mala som voči nim množstvo predsudkov, bála som sa ich aplikácie, veď predsa ide o citlivú oblasť očí .. a ako to dopadlo ? Čítajte ďalej ...



4D Diamond Volume Lashes - 4D objemové riasy
Tieto riasy sa na moje oči dostali celkom náhodou, keď mi kamarátka Dominika napísala, že má nejakú novinku a bola by rada, keby som ju vyskúšala. Váhala som váhala, no nakoniec som sa rozhodla, že to skúsim, veď predsa má za sebou viac než 5.-ročné skúsenosti..

riasam nevadia ani dioptrické okuliare :)

Aplikácia
Aplikácia je v tomto celom procese predlžovania rias asi tou najmenej príjemnou etapou. Aspoň pre mňa osobne bola. Jednotlivé trsy rias sa totiž lepia na každú jednu prírodnú mihalnicu, tým pádom sa aplikácia môže natiahnuť až do 3-5 hodín. Všetko závisí od počtu vašich prirodzených rias a šikovnosti stylistky.. :)


Pocity - skúsenosti
Po úspešnej aplikácii však na rad prichádza šok. Wau! Kto je to v zrkadle, to snáď ani nie je možné :) A nie je ich nejak veľa? ja si ich dokonca vidím..:) áno, to všetko sú myšlienky, ktoré vám budú v hlave pobehovať počas prvých minút/hodín po aplikácii. Pre mňa bolo najhoršie zvyknúť si na to, že som riasy spočiatku videla, ...tento pocit však po pár hodinách zmizol.


Ak šťastlivo prejdete aj etapou  zvykania si, potom vám ostáva už len sa každý deň vytešovať z krásnych objemných mihalníc. Odteraz už nemusíte každé ráno riešiť líčenie očí, žiadna opadaná alebo rozmazaná špirála počas dňa, oči vyzerajú krásne veľké a upravené aj bez tieňov či špirály, už žiadne každo-večerné odličovanie dvojfázovým odličovačom- pre mňa to bolo jednoducho obdobie extrémnej pohodlnosti a radosti z krásnych hustých mohylník. :)



Trvácnosť
Mne osobne mihalničky v úplne perfektnom stave vydržali asi 2 týždne. Potom začali postupne opadávať, no napriek tomu vyzerali stále super. To všetko však závisí od stavu vašich prirodzených mihalníc a od toho v akom štádiu rastu boli pri aplikácií tých umelých. Niektoré mi dokonca držali aj po 1,5 mesiaci. Bežne sa udáva výdrž 2-4 týždne. No je to určite veľmi individuálne a veľa záleží aj od stylistky, ktorá vám ich aplikuje

Starostlivosť
Starostlivosť o mihalnice je jednoduchá. Treba ich jemne poumývať bez-olejovým odličovačom očí a všetko je ok. Pozor si však treba dávať na odličovacie tampóny, ktoré sa zachytia o časť lepidla na riase a môžu vám ich vytrhnúť alebo vám na riasach ostanú bavlenené chuchvalce. Osobná skúsenosť. Ja som vyskúšala čistiť ich aj olejovým odličovačom a vôbec im neublížil, ale ževraj sa to nemá no. Taktiež úplne v pohode prežijú vodu a dokonca i saunu.

po kúpeli ich stačí jemne prečesať kefkou

Cena
Cena pri predlžovaní mihalníc je pre všetky ženy a dievčatá asi tým najviac rozhodujúcim faktorom. Pri týchto mihalniciach je to okolo 100€-120€. Do úvahy treba určite brať aj kvalitu produktu, kvalitu aplikácie a samotný čas "piplavej" práce, ktorý riasam stylistka venuje. Veru, nie je to lacná záležitosť, ale na druhej strane vie uľahčiť a skrášliť život mnohým ženám.

 Výhody:
  • sú vhodné na slávnostné príležitosti ako sú svadby, stužkové, kde chcete mať istotu, že sa vám riasy určite neodlepia, špirála sa nerozmaže,
  • pre ženy a dievčatá, ktoré sú pracovne vyťažené  a jednoducho potrebujú stále vyzerať upravene,
  • pre ženy, ktorým vadia špirály, majú z nich alergie alebo opuchy,
  • pre pohodlné dievčatá a ženy, ktoré si ráno radšej dlhšie pospia akoby sa mali babrať so špirálou,
  • nevadia im ani dioptrické okuliare, 
  • sú šetrnejšie k prírodným riasam ako 3D mihalnice,
  • sú ľahšie, aplikujú sa s menším objemom lepidla,
  • prirodzený pohľad,
  • jednoduchá starostlivosť.
Nevýhody:
  • cena.

Záver:
Pre mňa osobne bolo predĺženie mihalníc a život s nimi skvelou skúsenosťou. Človek pri nich extrémne spohodlnie, nemusí sa strachovať o rozmazanú špirálu ani trápiť sa s večerným odličovaním. Ak by to bolo možné dopriala by som ich vyskúšať každej žene, nech si užije ten pocit pohodlia po rannom prebudení sa, keď si miesto času stráveného pred zrkadlom môže dať napríklad šálku kávy. Všetko je to však záležitosť financií a keď už nie na bežné dni do práce, tak na svadbu alebo inú slávnostnú záležitosť si ich určite doprajte.



Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.