Lifestyle: Škola varenia Double Tree by Hilton

V poslednej dobe sa toho deje tak veľa... a ja zbieram množstvo nových skúseností, zážitkov a inšpirácií aj na nové a lepšie články :) Dokonalým a jedinečným zážitkom bola aj moja nedávna návšteva Školy varenia, ktorú pravidelne organizuje reštaurácia Double Tree v Hilton-e.

Ja som k nej dostala, vďaka mojej mamke, ktorá mi na narodeniny darovala 3 darčekové poukážky. A ako tvrdím vždy, zážitkové darčeky patria vždy medzi tie najlepšie, najoriginálnejšie a najviac jedinečné :)

Takže, ak chcete potešiť seba alebo niekoho blízkeho, kto má rád varenie, dobré jedlo, tak určite čítajte ďalej :)


Školu varenia organizuje hotel Hilton pravidelne, raz do týždňa, niekedy aj dvakrát. Záujem o ňu je naozaj obrovský, keďže kurzy sú skoro vždy plné a prihlásiť sa na ne treba naozaj v dostatočnom predstihu. Mne trvalo 3 mesiace, kým som konečne vystihla voľný termín. A aké to bolo?



Predjedlo: Vittelo Tonatto

Steak z argentínskej kravičky

Jedinečné ! :) Ťažko o tom hovoriť, jednoducho to treba zažiť. Skvelá atmosféra, v kruhu šéfkuchára a 12ich ľudí, ktorí tak isto ako ja milujú varenie a dobré, kvalitné jedlo. Šampanské na privítanie, skvelé vínko rôznych druhov počas celého večera. Áno, večera. Škola varenia začína o 16tej hodine a končí až vtedy, keď sa všetko navarí a spapká. Tento kurz, ktorý bol venovaný mäsu, sme si užívali viac než 5 hodín.

Domáce žemle na hamburger


Hamburger a la dokonalosť
Tartar s orechovým chlebíkom


Nechcem viac prezrádzať. Táto škola varenia je niečo, čo by mal zažiť naozaj každý milovník jedla. Ak o kurze premýšľate a možno vás odrádza cena 45€/ kurz, tak neváhajte ani sekundu. Táto čiastka je pri tom množstve kvalitného vína, skvelého jedla a zážitkov, ktoré zažijete naozaj len minimálnym poplatkom. A to ja naozaj nezvyknem hovoriť len tak :)



Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.