Líčenie: Inšpirácia - crazy Rita Ora

Dnešné líčenie je po dlhšej dobe inšpiráciou. Inšpiráciou krásnym songom a ešte krajšou speváčkou. Rita Ora sa pre mňa v tejto piesni stala úkazom ako krásy prirodzenej, tak i divokej. Ja som si pre dnešné líčenie zvolila tú výraznejšiu, extravagantnú časť, čo na to poviete - príliš či dá sa ?:)

Tak si skúste k mojim fotkám pustiť jej klip Rita Ora feat. Chris Brown - Body on me a posúďte ako sa mi toto líčenie podarilo :)


Líčenie je veľmi jednoduché, i keď samotné pery mi dali dosť zabrať, najmä kvôli tupým a zlomeným ceruzkám. Takže si pripravte nejakú sýto čiernu ceruzku na oči, veľmi ostré strúhatko na ceruzky, prípadne tenký plochý štetec, čierny tieň a trochu trpezlivosti. Ja som vyskúšala niekoľko rúžov, no v konečnom dôsledku sa mi najviac osvedčil XXXL Longlasting Lipgloss od Essence, ktorý má perfektnú pigmentáciu a dokázal prekryť aj čiernu ceruzku.


Ako vidíte čiernou som nešetrila a vyfarbila som ňou aj obočie, ktoré nie je dokonalé, ale na počudovanie sa mi celkom páči a v kontraste s mojimi tmavými vlasmi hmm, žeby som vymenila hnedú za čiernu?:)


Už v minulom článku  Jesenné líčenie ste mi veľmi chválili riasy. Bohužiaľ nie sú to moje prirodzené mihalnice, ale dala som si 3D objemové riasy Diamond Lashes, o ktorých pomaly chystám aj článok :)



Na záver už len pár rád, ak sa rozhodnete toto líčenie vyskúšať:

  • vyberajte si čiernu ceruzku, ktorá je skôr tvrdšia - bude sa na perách menej rozpíjať (tá moja sa rozpíjala extrémne:/),
  • pripravte si množstvo servítok a odličovacích obrúskov, lebo čierna a červená bude všade,
  • na okraje pier odporúčam dobrý korektor, mne sa tento od Catrice v poslednej dobe veľmi zapáčil,
  • na obočko použite radšej ceruzku, ja som použila tieň aaa s ceruzkou by to bolo podľa mňa lepšie,
  • dajte si pozor na čierne a červené fľaky na zuboch a kdekoľvek na tvári :P
 


 A ešte jedna trochu kontroverzná na záver :P


Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.