Dawnielicious sa vracia ako 💖TheDaniellaBlog💖



Ahojte,
volám sa Daniela  a vítam Vás na mojom novom blogu :)


Blog "TheDaniellaBlog" vznikol ako update môjho predošlého blogu Dawnielicious.blogspot.sk.
Predchádzajúci názov blogu bol pre mnohých čitateľov nejasný, ťažko zapamätateľný,..a tak som sa rozhodla pre zmenu :)

Ani sa to nezdá, ale čas letí veľmi rýchlo a od môjho posledného článku uplynul už rok. Rok. Wau! Počas tohto obdobia sa však udialo veľmi veľa vecí, napr. som sa stihla presťahovať, vydať sa .. no ak ma sledujete na Instagrame alebo na Facebooku tak to určite viete :)

Počas tohto obdobia som mala okrem mnohých súkromných povinností aj blogerskú krízu. Jednoducho som nemala chuť, inšpiráciu, motiváciu, a tak som prestala písať..veď o čom by tieto články bol, ak by im chýbala duša..

Blogovanie je však zážitkom, závislosťou a túžbou, na ktorú sa nedá len tak zabudnúť.. a ktorá sa vo mne opäť prebudila. Takže s novou chuťou do blogovania prinášam nové nápady, nové inšpirácie, recenzie, recepty, líčenia a novú rubriku "lifestyle", prostredníctvom ktorej s Vami chcem zdieľať aj kúsok môjho živote, zážitky z cestovania, recenzie noviniek, ktoré nám trh ponúka..

Nové články budem pridávať každý Utorok a Štvrtok.


Novinkou na mojom blogu je aj odber nových článkov prostredníctvom emailu. Tak verím, že to bude fungovať a že Vás všetky nové články prekvapia, napríklad hneď zrána pri kávičke.
 

Verím, že si k môjmu blogu nájdete znovu cestu a čítanie článkov si užijete :)

Vaša Daniella 💖





Ak sa vám moje články páčia, budem vďačná za vašu podporu:




Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.