Líčenie: Slnečné líčenie :)

Ahoojte :) Dúfam, že si leto užívate v plnom prúde, že oddychujete, dovolenkujete a aj napriek občasným búrkam si užívate slniečko. Ja som sa ním nedávno inšpirovala a vytvorila som jednoduché letné líčenie. Nie som žiaden profesionál, takže určite mnoho z vás by to zvládlo lepšie, ale mne sa to veľmi páčilo a tak možno aj vás trochu inšpirujem :)


Pri líčení očí som použila:
  • Bielu ceruzku Colortrend od Avonu ako podklad na celé viečko.
  • Tiene z paletky 120 tieňov (z ebay) 
    • žltý na celé viečko, 
    • oranžový na vonkajší okraj viečka,
    • svetlo-oranžový tieň do záhybu oka a na rozblendenie.
  • Linku longlasting od Avonu (recenzia TU) na horné viečko.
  • Čiernu ceruzku Longlasting od Essence na dolné viečko.
  • Riasenku Scandaleyes rockin´volume od Rimmel.



Na líčenie očí som použila dva štetce od Essence, ktoré mám len krátko, ale pracuje sa s nimi veľmi dobre a sú dôkazom toho, že aj za málo peňazí sa dá zahrať veľa muziky či ako to :P Taktiež som použila väčší štetec na rozmazávanie od Peggy Sage.


paletka 120 tieňov z ebay

 Počas leta je mojím najobľúbenejším makeup-om Affinitone od Maybelline, ktorý sa krásne prispôsobí tónu pleti, je ľahučký a s krémom Pore Refiner od Biodermy (recenzia TU) mi vydrží naozaj celý deň. Konzistencia tohto makeupu je veľmi tekutá, čo mi vyhovuje, pretože sa s ním pracuje veľmi dobre, nezanecháva žiadne mapy ani suché miesta. Na celú pleť ho stačí naniesť naozaj len máličko. Nanášam ho mojím obľúbeným Buffer-om od Zoevy (recenzia TU)Sľubuje zmatnenie, ale to si netrúfnem potvrdiť, pretože moja mastná pleť sa bez púdru nezaobíde nikdy.



Na obočie som použila ceruzku P.S.Love z Primarku, s ktorou sa mi dosť ťažko pracovalo, lebo je veľmi mäkká a ľahko sa rozmaže..nabudúce ju použijem skôr ako linku. 

Vyzdvihnúť, ale musím čiernu ceruzku od Essence, ktorá mi veľmi pekne držala a napriek tomu, že sa po niekoľkých hodinách na spodnom viečku trochu rozmazala, musím ju pochváliť, za asi 2 eurá je to dobrá kúpa.


fotené s bleskom

Riasenku od Rimmelu určite odporúčam vyskúšať
 

 Ja na takéto farebné, žiarivé líčenie nie som veľmi zvyknutá, ale páči sa mi, veď je predsa leto !:) A ako ste na tom s farbami vy ?





Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.