Garnier - micelárne vody a znovu použiteľné tampóny

Aj ten najlepší makeup a krásne líčenie nikdy nenahradí kvalitnú starostlivosť o pleť.

Garnier Recenzie

Večerné a ranné vyčistenie pleti je podľa mňa tým najdôležitejším krokom ku krásnej a čistej pleti. Áno, aj ráno aj večer..no len komu by sa chcelo, však..

Preto si treba nájsť produkty pre jednoduché,ale rýchle a zároveň kvalitné odlíčenie pleti (a možno aj šetrnejšie k prírode).

Micelárne vody od Garnier sú na našom trhu stálicami a určite vám k nim poviem niečo viac ďalej v článku. No dnes pre vás recenzujem aj novinku, ktorá je momentálne určite veľmi trendy, ale zároveň je podľa mňa aj cestou k udržateľnejšiemu životnému štýlu. 

Garnier - znovu použiteľné odličovacie tampóny (3ks-cca 7€)

Porovnanie s bežným tampónom a ručné vypratie

Látkové odličovacie tampóny sú v dnešnej dobe, kedy sa všetci snažíme žiť aspoň trochu ekologickejšie (dúfam) veľmi veľkým hitom. Vyskúšala som ich už niekoľko a chce to naozaj väčšiu dávku trpezlivosti a snahy naučiť sa takéto tampóny používať a zvyknúť si, ale určite stojí za to im dať minimálne šancu.

Tieto od Garnier sú dokonale jemnučké, už na prvý dotyk sa do nich určite zamilujete. Sú z mikrovlákna, vďaka čomu nimi pleť vyčistíte aj s micelárkou, ale aj s čistou vodou, pretože mikrovlákno na seba nečistoty priťahuje a nie vtláča ich do pleti ako to robia napr. odličovacie obrúsky. Z jednej strany sú ružové a z druhej biele. Čo je pre mňa osobne veľmi dôležité, pretože na bielej strane vždy vidím, či som odlíčená naozaj poriadne.


Keď som tieto tampóny videla prvýkrát, hovorila som si, že 3 kusy v balení sú veľmi málo..ale pravidelným používaním som prišla na to, že mám vlastne 6 naozaj veľkých plôch (strán tampónu), ktoré úplne vystačia na odlíčenie tváre, očí aj pier. Ak by ste ich mali viac určite ich môžete prať v práčke, napr. vo vrecúšku na bielizeň. Mne sa však najviac osvedčilo preprať ich ihneď po použití, v rukách s dezinfekčným mydlom. Poriadne ich vyžmýkať a ráno sú krásne čisté a pripravené na ďalšie očistenie pleti. Garnier uvádza, že zvládnu až 1000 praní, na čo som sama veľmi zvedavá a určite vás o tom budem informovať na mojom instagrame Thedaniellablog

Pozitíva:
  • väčšia plocha tampónu oproti bežnému jednorazovému tampónu,
  • svetlo ružová a biela farba,
  • dokonalá jemnosť tampónu  (veľmi príjemný zážitok),
  • sú vhodné až na 1000 praní,
  • šetríme životné prostredie, produkujeme menej odpadu,
  • materiál z mikrovlákna priťahuje nečistoty, 
  • jednoduchá údržba,
  • prijateľná cena.

  • Negatíva:
  • vpijú do seba trochu viac produktu ako jednorazový tampón,
  • treba ich preprať (najlepšie ihneď po použití)

Ekologické znovu použiteľné tampóny

A teraz poďme k spomínaným micelárkam.

Garnier - micelárna voda s ružovou vodou pre rozžiarenú pleť (400ml-cca 6€)
Táto ďalšia novinka si ma získala už po prvom použití. Pleť perfektne vyčistí, odstráni aj odolný makeup, pleť krásne zjemní, naozaj ju aj rozžiari a hlavne nádherne vonia. Zo začiatku som tú "ružovú" vôňu veľmi nevnímala, pretože je jemná, nevtieravá, ale postupne som si ju tak obľúbila, že sa na čistenie pleti aj vďaka tejto vôni vždy teším. 

Garnier - micelárna voda 3v1 pre citlivú pleť (400mp-cca 6€)
Táto micelárka je vo svete starostlivosti o pleť jednoznačne ikonou a verím, že je asi najznámejšia. Je vhodná pre všetky typy pleti, aj tú citlivú. Krásne odličuje celú pleť, pery aj oči. Je bez vône a zároveň má upokojujúce účinky. 

Garnier - dvojfázová micelárna voda 3v1 pre odlíčenie vodeodolného makeupu (400ml-cca 6€)
Dvojfázová micelárka znamená, že obsahuje dve zložky. V tomto prípade je to micelárna voda a arganový olej. Spoločne odstránia z pleti a najmä z očí, a pier aj vodeodolný, dlhotrvajúci make-up, veľmi jemne, šetrne a bez toho, aby ste pleť museli silno drhnúť a dráždiť. Okrem iného arganový olej obsahuje aj vitamín E, pleť zjemňuje a hydratuje. Ja osobne olejové odličovače v láske veľmi nemám, pretože celkovo nemám rada olejový pocit na tvári a očiach, ale ak už mám na tvári poriadnu "omietku", tak to bez neho naozaj nejde. Ak používate vodeodolné ruže a maskaru, najmä teraz v lete, určite dajte šancu dvojfázovému odličovaču a vašu večernú starostlivosť o pleť si vďaka nemu naozaj poriadne uľahčíte.




Aké sú vaše top produkty na čistenie pleti? Vyskúšali ste už aj látkové odličovacie tampóny? :)

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.