Vichy Minerál 89 probiotic fractions sérum - recenzia

Starostlivosť o pleť pri dvoch malých deťoch naozaj nie je žiadna výhra. Čo si budeme hovoriť. Moje nedeľné beauty chvíle s pleťovou maskou a manikúrou som už dávno vymenila za pieskovisko alebo robenie cestovín z plastelíny :D..


Vichy Minerál probiotic fractions


Môj svet sa otočil o 180 stupňov a s ním sa otočilo aj moje vnímanie kozmetiky a hlavne starostlivosti o pleť. Aj kvôli dobe, v ktorej žijeme, rúškam a respirátorom, sa zameriavam hlavne na kvalitnú kozmetiku a pravidelnosť v čistení pleti. 

Mojím najnovším úlovkom, na ktorý nedám dopustiť, sa stalo regeneračné sérum Minerál 89 probiotic fractions od Vichy.

Recenzia

Toto sérum používam už skoro mesiac, pravidelne, každé ráno, každý večer. No viditeľné výsledky som zbadala už po prvých troch dňoch. Keďže som ho chcela otestovať poriadne, nepoužívala som okrem neho žiaden denný, ani nočný krém, len sérum od Vichy.

Je priehľadnej farby, má tekutú gélovu konzistenciu, nanášanie je veľmi príjemné a ak si ho dáte do chladničky, tak aj veľmi osviežujúce. Na pokožke zanecháva prvých cca 10 minút lepkavý film, ktorý nie je cítiť na pleti, ale pri dotyku áno. Vôňu podľa mňa nemá žiadnu, skôr je taká čistá, neutrálna.

Regeneračné pleťové sérum

Sérum Minerál probiotic fractions už podľa názvu naznačuje, že obsahuje probiotické zložky. Tie sú kultivované v termálnej vode a spolu s antioxidantami a niacinamídom (vitamín B3) majú mdlú a životným prostredím stresovanú pleť regenerovať, posilniť, rozžiariť, hydratovať.

A toto sérum to naozaj dokáže. Moja pleť je pri detičkách naozaj unavená, vystavená každodennému vetru, piesku, slnku. No už po pár dňoch pravidelného používania začala byť pružná, hydratovaná, svieža, viac elastická aj na dotyk. A navyše, čo som od tohto produktu ani neočakávala, tak sa mi prestali tvoriť vyrážky a akné.

Vichy Minerál 89 probiotic fractions Popis


Vzorka 5 ml mi vydržala pri používaní ráno a večer, presne 2 týždne. Preto predpokladám, že toto 30 ml balenie by mi mohlo vydržať 12 týždňov, čo je pri cene cca 25 eur celkom dobrá kúpa. Ak však pogooglite sú aj akcie na produkty od Vichy 2+1 zadarmo, čiže nie je nad čím rozmýšľať.



Za mňa toto probioticke pleťové sérum hodnotím jednoznačne 10 z 10.

Pozitíva:
  • rýchlo viditeľné výsledky, 
  • na nanesenie stačí malé množstvo o veľkosti hrášku,
  • svieža, žiarivá, elastická pleť bez akné.


Negatíva:
  • vyššia cena,
  • malé balenie (30ml).



Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.