Weleda - prírodná kozmetika

Ak sa mňa, kozmetickej maniačky opýtate na kozmetiku, tak vám jednoznačne odpoviem "čím viac - tým lepšie". Ak však ide o kozmetiku pre bábätká a deti, tak už volím stratégiu opačnú, a to "menej je viac". Prírodné zloženie, certifikovaná, dermatologicky testovaná kozmetika Weleda moje očakávania jednoznačne spĺňa. 



Weleda WeledaNechtíkový dojčenský krém na zapareniny – 30 ml (4,99€)
Tento krém je jednoznačne ikonou celej nechtíkovej detskej rady. Ak máte malé dieťa a ešte ste tento zázrak nevyskúšali, tak vám ho odporúčam všetkými desiatimi. Počas Nathanielkovho prvého roka života sme ho používali pri každom prebaľovaní. Všetci mi hovorili „načo ho krémuješ, veď nemá zapareniny „.. Áno, nemal, práve preto, že som ho krémovala. Toto menšie 30 ml balenie nám vydržalo cca tých 6-8 mesiacov. 

Weleda Nechtíkový dojčenský olej - 200 ml (10,49 €)
Nie som veľmi za olejčekovanie malého bábätká, pretože ak máte kvalitný sprchový gél, tak olej potom už nepotrebujete (o tom, ale inokedy). Napriek tomu dojčenský olej u nás chýbať nesmel a nesmie chýbať ani dnes. Používali sme ho niekoľkokrát denne na masírovanie bruška pri kolikách a pri relaxačnej masáži. Pretože aj dvojročné dieťa masáž podľa mňa potrebuje a dokonca si ju už vie aj užiť. Úžasný olej, no čo je pre mňa najdôležitejšie, že je bez parfému. 




Weleda Sprchový krém a šampón 2v1 – 150 ml (5,49€) 
- Vône: Čarovná limetka, Veselá mäta
Tieto dva sprchové krémy som dostala zadarmo v rámci akcie, ktorá v Benu lekárni aktuálne prebieha. Skúsenosti s nimi zatiaľ nemám, ale esenciálne oleje z mäty, levandule a limentky, citrónu, s obsahom bio sezamového oleja znejú naozaj lákavo a určite ich čoskoro vyskúšame.



 
No a konečne niečo aj pre nás, dospelých.

Weleda Sprchová emulzia 300 ml (5,99€) 
- Vône: Levanduľová, citrus, granátové jablko
Úžasné prírodné sprchové krémy, ktoré neobsahujú syntetické vône, farbivá, ani suroviny získané z minerálnych olejov, dermatologicky testované, vhodné pre vegánov. Pokiaľ ide o sprchové gély nie som veľmi náročná. Sprcháč si kúpim pokojne aj za 1 euro, ale musí mi naozaj pekne voňať. Na rôznych vôňach, najmä citrusových a ovocných, si v poslednej dobe veĺmi ulietavam. Tieto sprcháče majú príjemnú krémovu konzistenciu a skvelú sviežu alebo relaxačnú vôňu, ktorá navyše trvá aj po kúpeli.




Prírodná certifikovaná kozmetika naozaj nie je lacnou záležitosťou, ale ak ide o jemnú pokožku dieťatka oplatí sa ju hýčkať. No aj my dospelí by sme si mali z času na čas urobiť radosť a prírodnú kozmetiku si dopriať. A ak je v akcii, tak máme ďaľší dôvod na radosť. Benu lekáreň má totiž do 31.7.2020 na kozmetiku Weleda dve úžasné akcie.

  • Ku 1ks akéhokoľvek produktu z  nechtíkovej detskej rady získate 1 ks detského sprchového krému zadarmo. 
  • 2+1 zadarmo - pri kúpe 3 vybraných produktov Weleda máte tretí zadarmo. 


Mnohé z vás túto prírodnú kozmetiku určite  poznáte a ste s ňou naozaj spokojné, tak ako my doma. No ak ju nepoznáte, verím, že vám tento článok trošku pomohol rozhodnúť sa a využiť napríklad aj tieto výhodné akcie.

Ktorá prírodná kozmetika je tou vašou naj ? :)



Nezabudnite, že o každom novom pridanom článku sa dozviete na mojom:
Instagrame: @TheDaniellaBlog
Facebooku: TheDaniellaBlog

Na mojom blogu nájdete aj recenziu na Weleda detský opaľovací krém.



Tento článok vznikol v spolupráci s online BENU lekárňou



Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.