Bioderma Photoderm NUDE Touch SPF50

Leto je už oficiálne tu, o čom svedčia aj moje pehaté líčka a nos. Tento rok som to totiž trochu odflákla a SPF som začala používať doosť neskoro. Ale radšej neskoro ako nikdy.




Opaľovacím produktom od Biodermy som verná už niekoľko rokov. Dokonca podobný tónovací krém som používala už pred siedmymi rokmi, kedy bol ešte v bielej tubičke, mal dosť mastnú konzistenciu a bol trochu oranžový. Ale napriek tomu to bol pre leto strávené v Turecku či Chorvátsku môj veľký obľúbenec.


Bioderma Photoderm NUDE Touch - 40 ml (13-20 €)

Tento tónovací fluid má príjemné prekvapil najmä svojou zamatovou textúrou, ktorá sa na pleti okamžite mení na hebký zmatňujúci "makeup". Hurá, konečne žiadna mastná tvár od opaľovacieho krému ako to bolo kedysi. Vstrebáva sa veľmi rýchlo a pleť pekne zmatní. Na mojej zmiešanej pleti je to zmatnenie len na približne 4 hodinky, preto vždy používam púder.

Napriek tomu, že odtieň vyzerá byť zo začiatku tmavý, na pleti sa pri roztieraní akoby stratí a pekne pleť zjednotí. Obsahuje aj mierne rozjasňujúce zložky. Ale pozor, má oranžový podtieň. Po nanesení púdru a líčok sa táto oranžáda na mojej pleti stratí, ale určite odporúčam si to pred kúpou vyskúšať na vlastnej pleti.




Konzistencia je veľmi tekutá a v spojení s týmto typom fľaštičky podľa mňa nie je najlepším spojením, chcelo by to skôr pumpičku..

Krytie je veľmi slabé, ale na leto ideálne. Na celú tvár potrebujem približne tých 6-8 kvapiek. Ak však chcete silné krytie, určite naň použite ešte svoj obľúbený makeup a máte postarané o SPF aj o zakrytie nedokonalostí.

Ak hľadáte opaľovacie krémy, ktoré sú vhodné najmä pre detičky, ale aj dospelých odporúčam môj článok o minerálnych opaľovacích krémoch, ktorý nájdete TU.

Pozitíva

  • SPF 50
  • Zamatová textúra
  • Zmatňujúci efekt
  • Rozjasňuje pleť
  • Nemastné zloženie
  • Nezaťažuje pleť
  • Vhodný pre mastnú a zmiešanú pleť
  • Nemusíte používať zvlášť opaľovací krém a zvlášť makeup
  • Nekomedogénny
  • Bez parfumu
  • Prijateľná cena


Negatíva

  • Plastová fľaštička bez pumpičky
  • Oranžový podtieň
  • Odtieň, ktorý pravdepodobne nesadne každej pleti, napríklad pre úplne bleduľky pravdepodobne nebude
  • Slabé krytie



Na mojom instagrame @TheDaniellaBlog (<-klikni) nájdete v záložkách minivideo o konzistencii a roztieraní tohto krému. 


Chrániť si pleť pred slnečnými lúčmi je pre mňa nutnosťou a tento tónovací krém alebo fluid ako to oni volajú ma bude sprevádzať celé leto.

Ako ste na tom vy, chránite si pleť opaľovacím krémom, aký makeup používate v lete?



Tento článok nie je sponzorovaný.

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.