Colgate MAX WHITE Expert White + zubná kefka s bieliacim perom




Zubná pasta Colgate Max White patrí už dlhšiu dobu medzi veľmi obľúbené a naozaj vyhľadávané zubné pasty, ktoré si veľmi rýchlo získali nemalé množstvo fanúšikov. A o jej účinkoch som sa na vlastných zúbkoch konečne presvedčila aj ja!

Úžasná, svieža, mentolová príchuť ma naozaj príjemne prekvapila a potešila. V tomto prípade je však najdôležitejší jej bieliaci účinok a to či naozaj funguje. Ten, kto ma pozná vie, že som s belosťou zubou problémy nikdy nemala, ale keď môže byť biela belšia, tak prečo to neskúsiť.

Zubnú pastu s bieliacim perom som testovala viac než 3 týždne, ale bieliace účinky som zaznamenala už po prvom týždni. Naozaj. Zubná kefka, v ktorej sa skrýva bieliace pero je príjemná, no najmä šikovná a vhodná aj na cestovanie. Po čase som však kefku opäť musela vymeniť za moju milovanú sónicku elektrickú kefku, na ktorú nedám dopustiť. Tieto "bežné" kefky si s mojim zúbkami už veľmi nesedia a dráždia moje citlivé ďasná. Samotné bieliace pero, ktoré je ukryté v rukoväti  zubnej kefky je praktické, malé a jednoduché na použitie. Jeho pootočením sa z neho vytlačí bieliaci gél, ktorý si nanesiete na zúbky a bez oplachovania necháte pôsobiť, najlepšie cez noc. Tu som sa však osobne presvedčila, že menej je niekedy viac. Pri použití veľkého množstva gélu som si hornú peru z vnútornej strany nepríjemne podráždila. Takže pozor na to.


Mnoho ľudí, aj zubárov mi potvrdilo, že belosť zubov je vo veľkej miere záležitosťou genetiky a životného štýlu, ale kto neskúsi nevie. Takže ak chcete, aby boli vaše zúbky belšie a úsmev žiarivejší, určite vyskúšajte zubnú pastu Colgate Max White Expert, ktorej bieliace účinky si ma jednoducho získali. 

Nedá mi však na záver nespomenúť aj to, že keď zubnú pastu prestanete používať, tak s ňou prestanú byť biele aj vaše zúbky. Aspoň u mňa to takto bolo. Po čase sa opäť vrátili k svojej prirodzenej farbe. Napriek tomu ju určite môžem len a len odporučiť a výnimočne potvrdiť, že reklama tentokrát (prekvapivo) neklamala :)

Zubná kefka + bielice pero cca 11 € - 17 €
Zubná pasta cca 3 € - 5 €

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.