Vianočné štítky - Motivačné - NA STIAHNUTIE zadarmo

Nápadov na vianočné štítky nikdy nie je dosť :)
Preto som sa v dnešnom článku rozhodla pripraviť vám taký malý darček v podobe Vianočných štítkov/menoviek. Tieto štítky si môžete zadarmo stiahnuť, vytlačiť, vystrihnúť a zavesiť ako menovku ku darčeku. Sú, ale trošku iné ako bežné vianočné štítky. Rozhodla som sa ich vytvoriť tak, aby boli motivačné. Každý obdarovaný si ich po prečítaní môže ponechať, pribaliť do peňaženky alebo nalepiť na nástenku a zakaždým, keď sa na nich pozrie, mysľou mu prebehne motivačná myšlienka. Lebo byť v pohode a pozitívne naladený, najmä počas sviatkov lásky a pokoja je veľmi dôležité :)



Štítky si môžete stiahnuť na nasledujúcich odkazoch:

vo formáte .doc, aby ste si ich mohli upraviť aj podľa seba

=> zadarmo STIAHNUŤ vo formáte .doc <=

. . . 

vo formáte .pdf, aby ste si ich mohli stiahnuť a hneď vytlačiť

 => zadarmo STIAHNUŤ vo formáte .pdf  <=

 

Pre stiahnutie štítkov, kliknite na daný odkaz "zadarmo stiahnuť vo formáte..". Následne sa vám otvorí stránka s ukážkou štítkov. V pravom hornom rohu kliknite na znak "stiahnuť" (nachádza sa vedľa znaku tlačiarne). Štítky už máte v počítači a stačí ich len vytlačiť, prípadne si ich upraviť. Ak by sa vám to nedarilo, napíšte mi mailik na thedaniellablog@gmail.com a ja vám ich rada pošlem :)


Vianočné štítky som sa rozhodla vytvoriť v čierno-belej verzii, pretože viem, že mnohí z vás možno nemajú možnosť farebnej tlače. Na druhej strane, ak už túto možnosť máte, štítky si môžete zafabiť a upraviť podľa seba :)

Verím, že sa vám takéto motivačné štítky zapáčia a že svojich milovaných obdarujete pozitívnym myslením napríklad prostredníctvom takéhoto malého, ale významného odkazu.

Ukážka toho, ako vyzerajú vianočné štítky po vytlačení

Ak sa vám článok páčil, chcete vždy vedieť o nových článkoch alebo ma chcete podporiť:

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.