Lifestyle: Čierny piatok a kde to stojí za hriech



Čierny piatok je v Amerike považovaný za najdôležitejší nákupný deň v roku. Je predzvesťou veľkých predvianočných nákupov a vianočného ošiaľu, kedy sú ceny produktov znížené o desiatky percent. Ale pozor, nie každá zľava je dobrá zľava. Myslite na to, že aj keď nejaké to euro pri nákupe ušetríte, s vecou, ktorú vôbec nepotrebujete ste v konečnom dôsledku vždy v strate. Takže míňajte s rozumom :)


Naše obchody a eshopy ešte veľmi americkému štýlu neholdujú a zliav vo výške 70-80% sa asi nikdy nedočkáme, ale poďme sa spoločne pozrieť na výber obchodov, ktoré podľa mňa za ten hriech stoja

DERMACOL  
Obchodík, ktorého produkty využívam celoročne, či sú v zľave alebo nie. Zbožňujem ich sprchové gély a makeupy. Tentokrát ma však zaujali aj darčekové sady v sekcii Darčeky a balíky.
Preslávené sprchové gély Aroma Rituals hádam netreba nikomu predstavovať, ak ich však nepoznáte, moju recenziu si môžte prečítať tu: Aroma Rituals - sprchové gély
Mojím niekoľkoročným obľúbencom je aj tento makeup: Makeup 24hod Control


MALL - Kozmetické darčekové sady
Keď už sme pri darčekových sadách, tento obchod ich ponúka tiež niekoľko a za veľmi pekné ceny. Takže ak sa vám nechce produkty vyberať samostatne a máte v obľube aj praktickú taštičku, ktorá je väčšinou súčasťou takýchto balíčkov, tak sa vám to bude určite hodiť.

ALZA - Starostlivosť o vlasy
Aj keď je tento obchod preslávený najmä elektronikou, skúste navštíviť  sekciu “Starostlivosť o vlasy”. Nájdeme tu rôzne sušiče na vlasy, kefy, kulmy, žehličky. Lepší čas na nákup týchto vo všeobecnosti drahých produktov tu už asi nebude.

NOTINO
Kvalitný a vhodne zvolený parfém patrí medzi moje najobľúbenejšie darčeky, a tak pri tomto nákupnom ošiali nemôžem obísť ani jednu z najznámejších stránok na nákup týchto voňavých pokladov.
Medzi mojich obľúbencom už niekoľko rokov patrí jendoznačne parfém Brigh Crystal od Versace, ktorý bol mojím top produktom roku 2014 - článok nájdete tu: Obľúbenci 2014.
Odporúčam však aj moju druhú obľúbenú, jemnú, ženskú vôňu Jour Pour femme od Hugo Boss.
 
Kontaktné šošovky
Tento obchod je jediným obchodom, z ktorého si kontaktné šošovky nakupujem a aj keď majú pekné zľavy a nové akcie celoročne, určite stojí za zhliadnutie aj teraz.A okrem toho majú osobný odber pri objendávka nad 10 eur zadarmo. 
Moja recenzia a líčenie: Modré šošovky Modré kontaktné šošovky (dioptrické)Dračie šošovky - Halloween



TOPSHOP
Tento obchod možno veľa ľudí už vopred odcudzuje, veď predsa má reklamy v telke, ktoré sa snažia zákazníka nalákať ..ale nie, určite sa nedajte odradiť. Tento obchod má skvelé ceny a produkty, ktoré som si naozaj veľmi obľúbila a neviem už bez nich žiť. Jedným z týchto top produktov je ultrazvukový čistič pleti, na ktorý chystám už budúci týždeň veľmi pozitívnu recenziu. A skvelá rajnica Delimano Stone Legend, ktorá sa nedá poškriabať, je vhodná ako na šporák, tak do rúry.. a už mám z tejto sady aj dve panvice, takže odporúčam. Naposledy ste ju u mňa na blogu mohli vidieť v recepte na Jablkovo-makové brownies.




Na záver už len dve zaujímavosti pre tých, ktorí hovoria respektíve čítajú po anglicky a pre tých, ktorí sú z Košíc.

YVES ROCHER v OC Optima Košice
Táto predajnička v Košickej Optime si ma získala. Je malá, milá, ale za to obsahuje množstvo skvelých, voňavých, prírodných produktov, ktoré si určite zamilujete. Ja momentálne testujem sadu Hydra Végétal, a to čistiaci gél a rozjasňujúci píling, ktoré si ma získali na prvé použitie. Zabudnúť nemôžem ani na voňavé sprchové gély, napr. môj naj je vanilkový.

AMAZON
Ak čítate knihy, veľa kníh a ešte v angličtine, tento eshop jendoducho musíte spoznať. Nakúpite v ňom všetko možné aj nemožné a čo je najlepšie, množstvo kníh ponúka aj zadarmo. Do vyhľadávania stačí zadať napr. „ free food book“ a čítania počas sviatkov si užijete naozaj dosť. Tieto elektronické knihy môžete čítať na počítači, na tablete, na mobile..stačí si len stiahnuť Amazon Kindle applikáciu.


Ak sa vám článok páčil, budem vďačná za vašu podporu:

Tak čo hovoríte na "nákupný ošiaľ - čierny piatok " u nás na Slovensku. Stoja tie akcie za minutie peňazí alebo ani nie ?:)

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.