Recenzia: riasenka Infinitize - Avon

Aahojte, dnes prichádzam s novinkou vo svete Avon-ových riaseniek :)
( no možno to už nie je naj novinka, lebo ju mám už asi mesiac, ale rozhodla som sa ju vyskúšať až včera :P )

  

Už ste túto novinku vyskúšali, chystáte sa alebo vás vôbec neláka?

Riasenka Infinitize od Avon-u má úžasnú kefku, ktorá sa zameriava na tri časti rias. 
  1. Koncová časť - riasy vnútorného kútika oka a spodné riasy.
  2. Stredná časť - pre výraznejšie pokrytie rias.
  3. Začiatočná časť - riasy vonkajšieho kútika oka.
Moje prvé použitie tejto špirály bolo rozpačité, pretože kefka  je pre mňa veľmi nezvyčajná, treba sa s ňou naučiť narábať a je taká "pichľavá". A ako isto viete nové špirály potrebujú svoj čas nato, aby sa ukázali vo svojej plnej kráse, lebo zo začiatku to nikdy nie je úplne ono. Napriek tomu, musím potvrdiť to, čo píšu výrobcovia:
  • nezlepuje riasy,
  • nevytvára hrudky,
  • je odolná voči vlhkosti.

Mala som ju na očiach približne 9 hodín a vôbec sa nerozmazala. Riasy krásne rozdeľuje a na vonkajšom kútiku oka vytvára nádherne dlhé vytočené riasy. To ma dostalo úplne najviac. Práve táto vychytávka veľmi dobre "otvorí" oko - pohľad:)

V novom katalógu stojí 3,90 € a je vo farbách black a black brown

Ak hľadáte riasenku na predĺženie a pekné vytočenie rias tak by Vám mohla vyhovovať, ale ja som skôr za objem rias, takže kúpiť si ju už nekúpim :)

A nezabudnite, že ma nájdete aj na facebooku TU :))

Príjemný víkend praje Dawnie :)

2 komentáre:

  1. Zajámavý kartáček :-) dělá celkem pěkné řasy :) díky za recenzi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) áno, hlavne tie na vonkajšom kútiku oka sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.