Recenzia: Oriflame Very Me Fat Lash Mascara

Po riasenke Maxi Lash 3D a Maxi Lash ( recenzia sa zobrazí po kliknutí na názov ), dnes prichádzam s riasenkou taktiež od Oriflame, ktorá si v pomere cena - kvalita u mňa získala veľký obdiv :)


S popisom súhlasím :

  • Daj zbohom riedkym, nevýrazným mihalniciam. Je tu špirála Fat Lash s veľkou kefkou, ktorá tvojim mihalniciam dodá potrebné zhustenie a predĺženie, po akom si vždy túžila. 

Naozaj veľmi pekná kefka, ktorá vytvára krásne, po nanesení viacerých vrstiev husté, čierne riasy.  Nanáša sa jednoducho, nespôsobuje hrudky, ani zlepené riasy. Riasy sú pekne rozdelené a taktiež predĺžené. Jej veľkým bonusom je pre mňa najmä to, že vydržala i 35 stupňové horúčavy počas 10 hodín bez akéhokoľvek čo i len náznaku rozmazania sa .. ako som si ju ráno naniesla, tak vyzerala po celý deň.

V zľave si ju kúpite 2,50€, bežne stojí 5€ .. ak sa ju rozhodnete vyskúšať, určite sa vám zapáči :) a ak bude v zľave, nie je nad čím váhať :)

Nikedy aj lacnejšia riasenka, dokáže prekvapiť, už ste ju vyskúšali ?:)

Pred ..

.. po nanesení 1 vrstvy.


5 komentárov:

  1. No jasne inu ani nepouživam už mam druhu tuto istu a nema chybu, pozerala som aj v drogerii ale tie velke kefky ma odpudzuju:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) však je veľmi dobrá, ja ju mám tiež rada, a tá cena je neskutočná, mnohé drahšie nie sú tak kvalitné ako táto

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám Oriflame řasenky nejradši, nedám na ně dopustit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada aj tie z Oriflame, ale z Avonu o kúsok radšej :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.