Recenzia: Babaria - Čo tak trochu prírody v kréme ?:)

.... alebo pleťové krémy, ktoré ma očarili :)

Písať recenziu na tak individuálny produkt ako je pleťový krém nie je veru jednoduché. Každá pleť, či už patrí do kategórie suchá, mastná, zmiešaná sa správa inak.. je to zložité, ale napriek tomu som sa rozhodla pripraviť vám recenziu na produkty, ktoré mne osobne veľmi sadli, pomohli a možno budú vyhovovať aj vám.

Značka Babaria bola pre mňa úplná neznáma až kým mi ju neporadila moja kozmetička, ku ktorej chodím už nejaký ten rôčik na pravidelné čistenie pleti. Veľmi sa mi do tejto neznámej nechcelo, ale nakoniec som sa rozhodla to risknúť, aj kvôli výhodnému baleniu..

Babaria
 Španielska kozmetická značka, ktorá sa zameriava na výrobu prírodnej kozmetiky s výťažkami Aloe Vera, šípovej ruže, ženšenú, slimačieho extraktu, kaviáru a pod...


Pleťový krém proti vráskam s Aloe Vera
( 50 ml - cca  10€)



Napriek tomu, že s vráskami zatiaľ veľmi nebojujem, kvalitná starostlivosť o pružnosť pokožky nikdy nie je na zahodenie. A po použití tohto krému je pleť naozaj nádherná, mladšia a hebkejšia ..aach :)

Pozitíva:
  • pleť je ráno po prebudení naozaj príjemne jemná a pružná,
  • ešte aj ráno cítim na pleti, že tam krém stále je,
  • mám pocit, že zlepšuje štruktúru pleti,
  • hustejšia konzistencia vhodná na noc,
  • rýchlo sa vstrebáva,
  • nezanecháva mastný pocit na pleti,
  • krásne vonia,
  • je vhodný aj na okolie oči a viečka - pleť nedráždi
  • obsahuje vitamíny C, E a kyselinu hyalurónovú.

Hydratačný pleťový krém s Aloe Vera
(50 ml - cca 10€)
Tento pleťový krém som naopak používala na deň. Je perfektným podkladom pod makeup alebo BB krém. Vstrebáva sa extrémne rýchlo. A čo ma potešilo úplne najviac, moja mastná pleť sa pri jeho používaní prestala mastiť tzn. oveľa menej som sa leskla a makeup mi vydržal dlhšie.

Pozitíva: 
  • perfektná hydratácia aj práve pre mastnú pleť,
  • stačí ho naniesť veľmi málo,
  • tvorí perfektný podklad po makeup,
  • jemná "vodnatejšia" konzistencia,
  • veľmi rýchlo sa vstrebáva,
  • nezanecháva mastný pocit na pleti,
  • krásne vonia,
  • obsahuje kyselinu hyalurónovú, 
  • taktiež je vhodný na okolie očí a viečka - pleť nedráždi.

Čistiaci pleťový gél s Aloe Vera
(150 ml - cca 8€)
Pleťové gély sú pre mňa skôr takou nutnosťou každodennej spotreby a nejak sa v nich veľmi nevyžívam. Tento konkrétne som používala skôr nepravidelne ako pravidelne, a tak sa priznávam, že veľmi veľa účinkov som na mojej pleti nepostrehla. Pre mňa osobne je to skôr taký príjemný prostriedok na čistenie pleti v sprche, ktorý ma však zatiaľ nijako neprekvapil.



Oba tieto krémy ma nesmierne potešili a ako vidíte na fotkách, musím si už o chvíľu objednať ďalšie. Jedinou, zanedbateľnou, chybou krémov sú ich obaly, keďže názvy sa mi postupne strácajú, ale to asi ani nestojí za reč.

Ako ste na tom vy, poznáte túto španielsku značku, ktorá sa zaoberá výrobou prírodnej kozmetiky alebo je pre vás tiež veľkou neznámou ako bola pre mňa ?:)

3 komentáre:

  1. Značku nepoznám, ale krémy vypadají hezky. Na pleť momentálně používám růžové máslo od Ziaji a jsem taky velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuto značku nepoznam vobec, ale akurat by sa mi zieišel nejaky gel na čistenie tvare už sa ani sama neviem rozhodnuť toľko ich je,, každodenne gel sice nepouživam lebo to nie je až take prospešne pleti ale občas sa zide:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. my už sme doma od nej niečo mali, ja som skúšala zatiaľ len krém, sprej na vlasy s UV ochranou,...

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.